آخرین اخبار

سهمیه حجاج ایرانی تعیین شد

سهمیه حجاج ایرانی تعیین شد    سرویس: فرهنگی و هنری – گردشگری و حج   رییس سازمان حج و زیارت که برای دیدار با وزیر حج عربستان و مذاکره با او درباره‌ی حج سال آینده راهی عربستان شده بود، با «بندر حجار» گفت‌وگو کرد و در این دیدار، سهمیه‌ی حجاج ایرانی مشخص شد. به گزارش […]

اشتراک گذاری
۰۸ بهمن ۱۳۹۲
591 بازدید
کد مطلب : 756

سهمیه حجاج ایرانی تعیین شد 

  سرویس: فرهنگی و هنری – گردشگری و حج

رییس سازمان حج و زیارت که برای دیدار با وزیر حج عربستان و مذاکره با او درباره‌ی حج سال آینده راهی عربستان شده بود، با «بندر حجار» گفت‌وگو کرد و در این دیدار، سهمیه‌ی حجاج ایرانی مشخص شد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایسنا، سعید اوحدی – رییس سازمان حج و زیارت – روز گذشته با وزیر حج عربستان دیدار کرد و این دیدار در رسانه‌های کشور عربستان بازتاب گسترده‌ای داشت.

روزنامه‌ی الحیات در این زمینه نوشت: مهندس سعید اوحدی – رییس سازمان حج و زیارت ایران – از تلاش‌های پادشاهی عربستان در اجرای طرح‌های توسعه‌ی تاریخی حرمین شریفین و مشاعر مقدسه تمجید کرد و هدف از اجرای آن را راحتی و ایجاد فضای مطمئن برای حجاج و عمره‌گزاران در ادای مناسک خود دانست.

بندر حجار هم تأکید کرد: درخواست عربستان از کشورهای جهان برای کاهش ۲۰ درصدی تعداد حجاج خود در موسم حج امسال (سال ۱۴۳۵ قمری) به سبب طرح‌های توسعه اعمال خواهد شد تا حجاج بتوانند مناسک خود را به‌راحتی و آسانی بجا آورند.

روزنامه‌ی الشرق عربستان هم با تیتر «استقبال وزیر حج از رییس سازمان حج و زیارت ایران» این دیدار را بازتاب داد.

این روزنامه نوشت: بندر بن حجار روز یکشنبه در محل کارش، هیئت حج جمهوری اسلامی ایران را به ریاست مهندس سعید اوحدی – رییس سازمان حج و زیارت ایران – به حضور پذیرفت.

براساس اعلام این روزنامه، تعداد حجاج ایران برای موسم حج سال ۱۴۳۵ هجری قمری (حج ۱۳۹۳) همان تعداد حجاج موسم سال گذشته (۱۴۳۴ هجری قمری) خواهد بود که تعدادشان ۶۱ هزار و ۶۷۷ نفر بود.

روزنامه‌ی الوطن هم با تیتر «سازمان حج ایران: توسعه‌ی مشاعر فضای اطمینان‌بخشی ایجاد کرده است» این دیدار را بازتاب داد.

این روزنامه نوشت: سعید اوحدی – رییس سازمان حج ایران – از تلاش‌های دولت عربستان در اجرای طرح‌های توسعه‌ی تاریخی در حرمین شریفین و مشاعر مقدسه تمجید کرد.

روزنامه‌ی البلاد هم با تیتر «حجار تدابیر حجاج ایران را بررسی کرد» به پوشش سفر رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران به عربستان پرداخت.

روزنامه‌ی الریاض هم نوشت «حجار رییس سازمان حج و زیارت ایران را به حضور پذیرفت».

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *