آخرین اخبار

شکست پلیس اسرائیل در دستگیری مجری عملیات تل آویو

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس پس از شکست نظامیان این رژیم در بازداشت مجری عملیات قهرمانانه روز جمعه گذشته در شهر تل آویو، دستور حمله گسترده به شهرهای فلسطینی نشین داخل فلسطین اشغالی را صادر کرد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو ضمن بازدید میدانی از محل […]

اشتراک گذاری
۱۳ دی ۱۳۹۴
491 بازدید
کد مطلب : 4063

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس پس از شکست نظامیان این رژیم در بازداشت مجری عملیات قهرمانانه روز جمعه گذشته در شهر تل آویو، دستور حمله گسترده به شهرهای فلسطینی نشین داخل فلسطین اشغالی را صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو ضمن بازدید میدانی از محل وقوع عملیات تل آویو در خیابان دیزنکوف این شهر، به سرویس های امنیتی ارتش صهیونیستی دستور حمله گسترده به شهرها و روستاهای عربی داخل فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ به منظور دستگیری مجری عملیات تل آویو و سلاح وی را صادر کرد.
جمعه گذشته در عملیاتی در تل آویو دو اسرائیلی به هلاکت رسیدند و ده نفر دیگر زخمی شدند که حال ۴ نفر از آنها وخیم است. به گفته برخی منابع اسرائیلی، یکی از کشته ها مسئول بخش عملیات های خارجی سازمان جاسوسی موساد است.

سایت روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت از هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در عملیات تیراندازی عصر جمعه قبل در تل آویو خبر دادند. به گفته این منبع، مجری عملیات موفق به فرار شده بود و پلیس رژیم صهیونیستی عملیات گسترده ای را از هوا و زمین برای یافتن وی آغاز کرده بود که با شکست این عملیات جستجو مواجه شد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *