آخرین اخبار

شیخ القرآن مولانا محمد عثمان: بیداری خود را در برنامه هایی که ساخته یهود است حفظ کنید.

    وَمَا آتَاکُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاکُمْ عَنْهُ فَانتَهُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ [الحشر : ۷] شیخ القرآن مولانا محمد عثمان حفظه الله در خطبه های نماز جمعه این هفته (۱ آبان ۹۴) مسجد جامع الخلیل خاش ضمن تلاوت آیه ۷ سوره حشر به موضوع فضیلت روز جمعه اشاره داشتند و فرمودند: […]

اشتراک گذاری
۰۲ آبان ۱۳۹۴
1013 بازدید
کد مطلب : 4006

 

 

وَمَا آتَاکُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاکُمْ عَنْهُ فَانتَهُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ [الحشر : ۷] شیخ القرآن مولانا محمد عثمان حفظه الله در خطبه های نماز جمعه این هفته (۱ آبان ۹۴) مسجد جامع الخلیل خاش ضمن تلاوت آیه ۷ سوره حشر به موضوع فضیلت روز جمعه اشاره داشتند و فرمودند:

نماز جمعه عبادت خاصه برای امت و یوم الجمعه است. تمام کارها و آنچه که مانع جمعه است را برای روز بعد بگذارید. (إِذَا نُودِی لِلصَّلَاهِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ) وقتی اذان جمعه داده شد تمام کارهای خود را ترک کنید و بروید به سرعت به محلی که ذکر و عبادت الله می شود.

نبی کریم صلی الله علیه و سلم در روز جمعه تمام برنامه های هفته آتیه از جمله احکام و دستورات جهاد را در روز جمعه ایراد می فرمودند و ابلاغ می کردند.

مسلمانان نیاز به ارشاد و راهنمایی دارند هر ایام و ماهی از خود یک دستورات و احکامی دارد و نیاز است که نمازگزاران در اسرع وقت به مصلی و مسجد حضور پیدا کنند.

مولانا محمد عثمان افزود:کمبودی که در مساجد مشاهده می شود عدم حضور نوجوانان و دانش آموزان است.
امروز باید فرزندان خود را به مسجد بیاورید تا با مسجد آشنا و عادت کنند و مسائلی که متعلق با آنهاست را بدانند.

هر مسلمانی باید فرزند خود را در منزل به نماز و احکام اسلامی که مربوط به مذهب و سنت است بیاموزد تا اینکه برای انجام دادن تکلیف شرعی خود سرگردان نباشند ان شاء الله از امروز نیت کنید که فرزندان را خصوصاً روز جمعه همراه خود بیاورید.

ایشان اظهار داشتند: امروز با فتنه های موجود تمام امت در خطر است. ابزار موبایل ، ماهواره و تلویزیون برای امت خطر ایجاد می کنند و دشمنان اسلام نیاز به هزینه ندارند با همین وسیله در منزل و پول خودتان که این ابزار را تهیه کرده اید ضربه می زنند و دین اسلام را نشانه گرفتنه اند.

برنامه ای نیست که یهود آن را نساخته باشد. حتی با کارتون های که در تلویزیون نشان داده می شود و شباهت دجال را با این کارتون ها ساخته اند از این طریق فرزند مسلمان را می خواهند با دجال آشنا کند لذا اینها فراهم کننده و زمینه ساز دجال هستند.

مدیر مدرسه علوم دینی مدینه العلوم خاش گفت: امروز آن زمان گذشته نیست که مسلمان بودن آسان باشد لذا در برنامه هایی که یهود ورود پیدا کرده اند باید بیداری خود را حفظ کنید و با این ابزار مبارزه کنید. لذا اراده کنید و فرزندان خود را به دین آشنا دهید تا احکام ، مسائل دینی را بدانند.

استاد تفسیر در بخش پایانی سخنان خود به روزه عاشورا اشاره نمودند و فرمودند: روزه در روز نهم و دهم محرم سنت رسول الله صلی الله علیه و سلم است حتی اهل کتاب و مشرکین مکه روزه می گرفتند. روز دهم را هر کسی روزه بگیرد گناه یک سال قبل او را الله تعالی معاف می کند. افضل ترین روزه بعد از رمضان روزه گرفتن نهم و دهم محرم است.

About Author

یک پاسخ به “شیخ القرآن مولانا محمد عثمان: بیداری خود را در برنامه هایی که ساخته یهود است حفظ کنید.”

  1. علی گفت:

    سلام اگر کسی بخواد سنی شه آیا امنیت داره ؟با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *