آخرین اخبار

شیعه،سنی،اقلیت های دینی و تمام اقوام ایرانی از حقوق برابر شهروندی برخوردارند

رییس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم به تبیین برنامه‌ها و اهداف و دستاوردهای دولت در عرصه اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی، اجتماعی و فرهنگی پرداخت.   به گزارش مدرسه دارالقرآن به نقل از  بلوچ پرس:،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در سومین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود با بیان این که […]

اشتراک گذاری
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
669 بازدید
کد مطلب : 2208

رییس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم به تبیین برنامه‌ها و اهداف و دستاوردهای دولت در عرصه اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی، اجتماعی و فرهنگی پرداخت.

 

به گزارش مدرسه دارالقرآن به نقل از  بلوچ پرس:،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در سومین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود با بیان این که امروز در زمینه اقوام و اقلیت ها شرایط خوبی در کشور حاکم است،گفت: شیعه و سنی و اقلیت های دینی و تمام اقوام ایرانی،ایرانی هستند و همه از حقوق برابر شهروندی برخوردارند.

 دکتر روحانی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان استعداد بسیار زیادی برای شکوفایی دارد و اساسا تمام ساحل جنوبی ایران از سیستان و بلوچستان تا خوزستان استعداد بسیاری برای شکوفایی دارد و هر چه شکوفاتر، توسعه بیشتر و رشد فرهنگی بیشتر شود، اختلافات هم کمتر می شود.

 رییس جمهوری در این گفتگوی زنده با تاکید بر این که امروز کشور نیازمند وحدت و انسجام است،اظهار داشت: در سفر سیستان و بلوچستان برای من لذت بخش بود که شیعه و سنی در کنار هم بودند،بلوچ و زابلی و سیستانی در کنار هم زندگی می کنند و برادرانه در کنار هم هستند و در جلسه علماء و فرهیختگان از یکدیگر تعریف و تجلیل می کردند و با یکدیگر کارهای مشترک انجام می دهند.

 روحانی گفت: همه جناح هایی که قانون اساسی را قبول دارند و در چارچوب قانون اساسی و قانون فعالیت می کنند همه عزیز و محترم هستند؛ موافق و مخالف دولت برای ما محترم هستند و از حقوق برابر برخوردارند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *