آخرین اخبار

قرائت قرآن‌ کریم توسط بازیکن باشگاه آرسنال در مسجد لندن

فیلم قرائت قرآن‌کریم توسط «واسیریکی ابو دیابی»، بازیکن مسلمان تیم فوتبال «آرسنال»، در مسجد لندن، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای یافت. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، فیلم مربوط به قرائت آیاتی از سوره مبارکه «نور» توسط « واسیریکی ابو دیابی»، بازیکن مسلمان تیم فوتبال «آرسنال»، در مسجد لندن با استقبال گسترده […]

اشتراک گذاری
۰۵ خرداد ۱۳۹۳
636 بازدید
کد مطلب : 2365

فیلم قرائت قرآن‌کریم توسط «واسیریکی ابو دیابی»، بازیکن مسلمان تیم فوتبال «آرسنال»، در مسجد لندن، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای یافت.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، فیلم مربوط به قرائت آیاتی از سوره مبارکه «نور» توسط « واسیریکی ابو دیابی»، بازیکن مسلمان تیم فوتبال «آرسنال»، در مسجد لندن با استقبال گسترده کاربران اینترنت مواجه شد و علاقه‌مندان به این بازیکن، این فیلم را به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

در فیلم منتشرشده، ابودیابی که تاکنون ده بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده است، همراه با «فردریک عمر کانوته»، بازیکن مسلمان مالی‌تبار، در مسجد بزرگ لندن حضور یافته و به قرائت آیاتی از سوره مبارکه «نور» پرداخته است.

ابودیابی تاکنون نوزده حزب از قرآن‌کریم را حفظ کرده است و از جمله افرادی به شمار می‌رود که در کنار زندگی حرفه‌ای، به انجام آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی شهرت دارد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *