آخرین اخبار

محورهای زاهدان-خاش-سراوان قتلگاه رانندگان

به گزارش ایرنا، رییس پلیس راه شهرستان خاش روز سه شنبه درنشست اعضای شورای ترافیک این شهرستان گفت: در سال ۹۲ حدود ۱۱۰ نفر در سوانح رانندگی محورهای ارتباطی این شهرستان جان باختند. سروان نعمت علیزاده افزود:پلیس راه خاش به سبب موقعیت خاص این شهرستان و ترافیک محورهای ارتباطی آن از واحدهای هدف استان محسوب […]

اشتراک گذاری
۲۲ مرداد ۱۳۹۳
622 بازدید
کد مطلب : 2825

به گزارش ایرنا، رییس پلیس راه شهرستان خاش روز سه شنبه درنشست اعضای شورای ترافیک این شهرستان گفت: در سال ۹۲ حدود ۱۱۰ نفر در سوانح رانندگی محورهای ارتباطی این شهرستان جان باختند.

سروان نعمت علیزاده افزود:پلیس راه خاش به سبب موقعیت خاص این شهرستان و ترافیک محورهای ارتباطی آن از واحدهای هدف استان محسوب شده و از حساسیت بیشتری برخوردار است.

رییس پلیس راه خاش اظهار کرد: ۳۲ درصد تصادفات محورهای ارتباطی خاش در شب و ۲۶ درصد از ۱۶ عصر تا ساعت ۲۰ اتفاق افتاده است.

وی علت وقوع ۵۱ درصد تصادفات را عدم کنترل راننده و تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد و گفت: ۲۵ درصد از تصادفات مربوط به خودرو پراید، ۲۱ درصد وانت و ۱۸ درصد مربوط به پژو است.

وی اظهار کرد: بیشترین آمار تلفات جاده ای را مردان تشکیل می دهند.

سروان علیزاده گفت: بر اساس تحقیقات و مطالعات بعمل آمده از هر پنج دستگاه اتوبوس عبوری از محورهای ارتباطی این شهرستان سه دستگاه آن حامل موادسوختی غیرمجاز هستند.

فرماندار خاش نیز گفت: کاهش آمار تلفات جاده ای نیازمند تلاش همگانی و همدلی در کنار پلیس راه و راهور است.

محمد اکبر چاکرزهی اظهار کرد: استفاده از نظرات جمعی و تسریع در کار خدمت رسانی در بخش های زیربنایی حمل و نقل و ترافیک از مهمترین مزایای برگزاری نشست های شورای ترافیک است.

وی در ادامه این نشست بر حل شدن مشکلات علایم ایمنی در جاده ها، پارکینگ خیابان امام خمینی(ره)، چهارراه عباس آباد، ایستگاه تاکسی سه راهی، بازگشایی معبر مقابل اورژانس، یک طرفه کردن خیابان انقلاب، سخت گیری بیشتر جهت بازرسی از اتوبوس های مسافربری، جمع اوری تابلوهای سد معبر مغازه ها، جابجایی دکل های برق و ایجاد راه دسترسی برگشت از جاده سلامت تاکید کرد.

به گزارش ایرنا شهرستان مرزی خاش در شاهراه محور ترانزیتی جنوب شرق کشور واقع شده و تردد خودروهای سبک و سنگین و حمل و جابجایی مسافر و کالا به مقاصد شهرهای استان از طریق ارتباط با شهرهای زاهدان، ایرانشهر و سراوان انجام می شود.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد
منبع: ایرنا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *