آخرین اخبار

مربی مشهور فرانسوی مسلمان شد

 یک مربی فرانسوی که عضو سابق تیم ملی این کشور نیز بوده است به دین مبین اسلام گرویده است. فرانسوا براکی که هم اکنون مربی یک تیم الجزایری است در طول برگزاری مراسم نماز جمعه به طور رسمی اعلام کرد مسلمان شده است. به گزارش پایگاه خبری on islam، فرانسوا براکی که سابقه عضویت در […]

اشتراک گذاری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
657 بازدید
کد مطلب : 2190

 یک مربی فرانسوی که عضو سابق تیم ملی این کشور نیز بوده است به دین مبین اسلام گرویده است. فرانسوا براکی که هم اکنون مربی یک تیم الجزایری است در طول برگزاری مراسم نماز جمعه به طور رسمی اعلام کرد مسلمان شده است.

به گزارش پایگاه خبری on islam، فرانسوا براکی که سابقه عضویت در تیم ملی فرانسه و همچنین مربی گری در تیم های استراسبورگ و المپیک مارسی را نیز در پرونده خود دارد جمعه گذشته در مراسم نماز جمعه الجزیره شهادتین را ادا کرده و مسلمان شد.

مسلمان شدن این مربی فرانسوی که تیم هایی در تونس و مراکش رانیز مربیگری کرده است موجی از شادی را در میان طرفدارانش در تیم الجزایری به پا کرده است. براکی ۶۳ ساله اعلام کرده به علت مربیگری طولانی در کشورهای مسلمان شمال آفریقا و مطالعه در مورد دین اسلام ، این دین را انتخاب کرده است. براکی در المپیک ۱۹۷۸ آرژانتین عضو تیم ملی فرانسه نیز بوده است.

بارکی اولین شخصی نیست که در الجزایر به دین مبین اسلام گرویده است. پیشتر مدیر مسیحی تیم فوتبال الشباب نیز به اسلام گرویده بود.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *