آخرین اخبار

ممنوعیت پخش اذان در زندان ‌های سرزمین ‌های اشغالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از خبرگزاری ایکنا بنیاد فلسطینی حقوق بشر در خبری اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع پخش اذان در زندان‌های سرزمین‌های اشغالی می‌شود. به گزارش  ایکنا، برخی از مقامات زندان‌های منطقه «پِتَخ کیوا» مانع از پخش اذان در زندان‌های این منطقه شده‌اند. این اقدام رژیم صهیونیستی موجب […]

اشتراک گذاری
۳۰ بهمن ۱۳۹۲
496 بازدید
کد مطلب : 1284

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از خبرگزاری ایکنا بنیاد فلسطینی حقوق بشر در خبری اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع پخش اذان در زندان‌های سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
به گزارش  ایکنا، برخی از مقامات زندان‌های منطقه «پِتَخ کیوا» مانع از پخش اذان در زندان‌های این منطقه شده‌اند.
این اقدام رژیم صهیونیستی موجب خشم اسرای فلسطینی شده است؛ بنا بر اظهارانت برخی از فلسطینیان، مسئولان، اسرای فلسطینی را تهدید کرده‌اند که در صورت پخش اذان در زندان‌های این منطقه دست و پاهای آن‌ها را در تمام طول شب خواهند بست.
برخی از نهادهای دفاع از حقوق بشر در فلسطین از جامعه جهانی خواستند که به ظلمی که به فلسطینیان به‌ویژه اسرا روا می‌شود، در اسرع وقت رسیدگی نمایند و مقابل این تحرکات واکنش نشان دهند.
لازم به ذکر است، به‌تازگی معاون شهردار حیفا نیز پخش اذان در این منطقه را ممنوع اعلام کرده که این اقدام موجب اعتراضات گسترده فلسطینیان شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *