آخرین اخبار

مولانا اسحاق سپاهی: وجود صف‌های طولانی برای بنزین، نان و کپسول در کشوری غنی مثل ایران جای تأسف است 

  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان، مولانا اسحاق سپاهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) مسجدجامع محمدی شعبان سراوان به «کیفیت پایین نان»، «صفهای طولانی بنزین و کپسول» و گلایه‌مندی های شهروندان اشاره کرد و خواستار حل این مشکلات شد.   گزیده سخنان ایشان به شرح ذیل است: گلایه‌هایی از شهروندان […]

اشتراک گذاری
۱۵ بهمن ۱۴۰۱
92 بازدید
کد مطلب : 5796

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان، مولانا اسحاق سپاهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) مسجدجامع محمدی شعبان سراوان به «کیفیت پایین نان»، «صفهای طولانی بنزین و کپسول» و گلایه‌مندی های شهروندان اشاره کرد و خواستار حل این مشکلات شد.

 

گزیده سخنان ایشان به شرح ذیل است:

گلایه‌هایی از شهروندان به گوش می‌رسد که در نان‌های تولیدی برای مردم، سنگریزه و خاک اضافه شده و ما نیز هنگام استفاده از نان‌ها، همین چیز را متوجه شده‌ایم.

آیا بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر این نظام، حق مردم ما همین‌ست که چندین ساعت در صف نانوایی باشند و نانی هم که به دستشان می‌رسد پر از خاک باشد و مردم نان و خاک باهم بخورند؟! این جای تاسف هست!

خطاب به مسئولان مربوطه عرض می‌کنیم: شما برای حل این مشکلات وظیفه دارید؛ اگر می‌توانید برنامه‌ریزی کرده و مشکل را حل کنید، بسم الله! اگر نمی‌توانید به مردم اعلان کنید و کنار بروید و بگذارید کسانی که توانمندی و تدبیر دارند بیایند و مشکل مردم را حل کنند.

وجود صف‌های چند کیلومتری بنزین در کشور غنی‌ای مانند ایران جای تأسف است.

بعد از ۴۳ سال سهمیه مردم ما این صف‌های طولانی شد.

مردم برای ۳۵ لیتر بنزین چند ساعت سر صف بنزین ایستاده‌اند، اما عده‌ای هستند نوبت را رعایت نمیکنند یا گالن پر می‌کنند؛ این اگر ظلم مردم بر مردم نیست پس چیست؟!

فرمانداری و کمیته سوخت این مشکلات را حل کنند. این شایسته مردم ما نیست که ساعت‌ها در صف بنزین و نان و کپسول بایستند.

این مشکلات تنها در این شهر نیست بلکه شهرهای دیگر و همه کشور مشکلاتی دارند و جایی که نیاز هست این مشکلات بیان شده‌اند.

شما مردم خونسردی خود را حفظ کنید و بهانه‌ دست بهانه‌جویان ندهید؛ چرا که عده‌ای افراطی منتظرند تا مشکلات بیشتری به وجود بیاورند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *