آخرین اخبار

مولانا عبدالحمید حمله به مسجد شیعیان در کویت را محکوم کردند

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید طی پیامی حمله تروریستی به مسجد شیعیان کویت را محکوم کردند. حمله انتحاری به مسجد «امام صادق» در کویت، که روز جمعه ۵ تیرماه ۹۴ اتفاق افتاد، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن شد. شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید این حمله را «جنایتی بزرگ» دانستند و آن را به شدت محکوم […]

اشتراک گذاری
۰۷ تیر ۱۳۹۴
833 بازدید
کد مطلب : 3785

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید طی پیامی حمله تروریستی به مسجد شیعیان کویت را محکوم کردند. حمله انتحاری به مسجد «امام صادق» در کویت، که روز جمعه ۵ تیرماه ۹۴ اتفاق افتاد، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ تن شد. شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید این حمله را «جنایتی بزرگ» دانستند و آن را به شدت محکوم کردند.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

متاسفانه یک بار دیگر افراط‌گرایی و جهالت افراد تندرو قربانی گرفت و طی یک اقدام تروریستی تعدادی از برادران شیعۀ ما در کویت به شهادت رسیدند. تاسف‌برانگیزتر آن‌که این اقدام کور در مسجد که محلی امن برای عبادت پروردگار بوده و در شریعت اسلام از حرمت ویژه‌ای برخوردار است، انجام گرفت. بنده بارها تاکید کرده‌ام که حمله به اماکن مذهبی، بالاخص مساجد از نگاه شریعت اسلام کاملا مردود بوده و از نظر عرفی و عقلی جنایت بزرگی محسوب می‌شود. اینجانب این حمله تروریستی را با شدت تمام محکوم می‌کنم و برای شهدای این حادثه رفع درجات و برای خانواده‌های آنان صبر و اجر فراوان را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

(مولوی) عبدالحمید امام جمعه اهل‌سنت زاهدان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *