آخرین اخبار

مولانا عبدالحمید در دیدار با اعضای کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس

❇️مولانا عبدالحمید در دیدار با اعضای کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس: ?استفاده‌ی صحیح از پتانسیل‌های استان سیستان و بلوچستان، ضامن حل مشکلات اقتصادی مردم است اعضای کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس و مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران استانی شامگاه امروز (۳۰ آبان ۱۳۹۶) […]

اشتراک گذاری
۰۱ آذر ۱۳۹۶
298962 بازدید
کد مطلب : 4998

❇️مولانا عبدالحمید در دیدار با اعضای کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس:
?استفاده‌ی صحیح از پتانسیل‌های استان سیستان و بلوچستان، ضامن حل مشکلات اقتصادی مردم است

اعضای کمیسیون کار و امور اجتماعی مجلس و مدیران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران استانی شامگاه امروز (۳۰ آبان ۱۳۹۶) با شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در دارالعلوم زاهدان دیدار کردند.
به گزارش سنی‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، مولانا عبدالحمید ضمن خوشامدگویی به مهمانان از حضور آنان در دارالعلوم زاهدان تشکر و قدردانی کردند.
مولانا عبدالحمید در این نشست با قدردانی از حضور حماسی مردم در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه خاطرنشان کردند: پیش از این مردم حل مشکلات را به دولت واگذار می‌کردند، اما اکنون مردم بیدار شده‌اند و خودشان در صحنه هستند، چنان‌که در زلزله‌ی اخیر کرمانشاه به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند.
ایشان افزودند: مردم سیستان و بلوچستان نیز هرجایی که برای هموطنان مشکلی پیش بیاید، صددرصد به یاری‌شان می‌شتابند.
مدیر دارالعلوم زاهدان تأکید کردند: هرگاه مردم به صحنه بیابند، احتمال موفقیت صددرصد می‌شود، چون مردم اخلاص بیشتری دارند و یاری خدا را همراه دارند. باید تلاش شود که مردم بیشتر وارد صحنه شوند و کار‌آفرینی و ایجاد اشتغال کنند.
ایشان با اشاره به طرح‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمان، گفتند: دشمنان اسلام می‌خواهند کشورهای اسلامی را باهم درگیر کنند و مسلمانان را از یکدیگر دور نگه دارند، اما نتوانسته‌اند این طرح را در کشور ما اجرایی کنند، این نشانه‌ی بیداری ملت و هوشیاری مسئولین امر است.
مولانا عبدالحمید افزودند: در این استان شیعه و سنی با هم روابط حسنه دارند، در شادی‌ها و مصیبت با هم هستند، با هم معامله و شراکت دارند و حتی در این استان کسی شیعه را از سنی تشخیص نمی‌دهد. الحمدلله الآن استان بهترین امنیت را دارد و امیدواریم این امنیت حفظ شود.
ایشان در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشتند: استفاده‌ی صحیح از پتانسیل‌های استان سیستان و بلوچستان، مشکلات اقتصادی مردم استان را حل می‌کند، چنانچه دولت برای فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان، بازگشایی مرزها و فعال‌شدن کشاورزی و معادن استان برنامه‌ریزی کند، نه‌تنها مشکلات مردم استان حل می‌شوند، بلکه استان ما می‌تواند برای رونق‌گرفتن اقتصاد کل کشور نقش‌آفرینی کند.

▫️منبع: کانال رسمی دفتر مولانا عبدالحمید (t.me/molanaabdolhamid)

 

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *