آخرین اخبار

مولانا فیض محمد امام جمعه کاروندر دار فانی را وداع گفت

مولوی فیض محمد، امام جمعه‌ی کارواندر، پس از سال‌ها خدمت خالصانه، بر اثر بیماری درگذشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنت آنلاین، مولوی فیض محمد، امام جمعه‌ی کارواندر و از علمای منطقه ایرندگان بامداد امروز (۲۳ دی ۱۳۹۲) از دنیا رفت. مولوی فیض محمد تحصیلات دینی خویش را در “عین العلوم گشت” پی گرفت و […]

اشتراک گذاری
۲۳ دی ۱۳۹۲
579 بازدید
کد مطلب : 319

مولوی فیض محمد، امام جمعه‌ی کارواندر، پس از سال‌ها خدمت خالصانه، بر اثر بیماری درگذشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنت آنلاین، مولوی فیض محمد، امام جمعه‌ی کارواندر و از علمای منطقه ایرندگان بامداد امروز (۲۳ دی ۱۳۹۲) از دنیا رفت.
مولوی فیض محمد تحصیلات دینی خویش را در “عین العلوم گشت” پی گرفت و سپس از محضر عالم بزرگ ایرندگان، مولانا دادرحمان ایرندگانی رحمه الله استفاده برد و از آن پس، به مدت بیش از ربع قرن به خدمت دینی خالصانه به مردم منطقه پرداخت.
کارواندر، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان ایران است.
پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن سراوان، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت خداوند و برای خانواده‌ی ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار است و درگذشت این عالم فرزانه را به خانواده‌ی ایشان، علما و طلاب و عموم مردم آن منطقه و  همه‌ی جامعه‌ی اهل‌سنت ایران تسلیت عرض می‌نماید.
اللهم اغفرله وارحمه وعافه واعف عنه وأکرم نُزُله، و وسّع مُدخله، واغسله بالماء والثلج والبرد، و نقّه من الخطایا کما ینقى الثوب الأبیض من الدنس

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *