آخرین اخبار

نماینده مردم سراوان در مجلس – وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است/امروز کفار وحدت ‌‌را نشانه گرفته‌اند

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از: خبرگزاری فارس نماینده مردم سراوان در مجلس:هدایت‌الله میرمرادزهی صبح امروز در مراسم هفته وحدت اظهار داشت: ‌امروز با توجه به موقعیت حساس جهان، وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است زیرا امروز کفار وحدت بین شیعه و سنی را نشانه گرفته‌اند. نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: […]

اشتراک گذاری
۲۸ دی ۱۳۹۲
675 بازدید
کد مطلب : 524
به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از: خبرگزاری فارس نماینده مردم سراوان در مجلس:هدایت‌الله میرمرادزهی صبح امروز در مراسم هفته وحدت اظهار داشت: ‌امروز با توجه به موقعیت حساس جهان، وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است زیرا امروز کفار وحدت بین شیعه و سنی را نشانه گرفته‌اند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌امروز با توجه به موقعیت حساس جهان، وحدت بین شیعه و سنی بسیار حیاتی است زیرا امروز کفار وحدت بین شیعه و سنی را نشانه گرفته‌اند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی در واقع نشانه عمیق و علاقه بین ملت ایران اعم از شیعه و سنی به عنوان دو برادر بین همدیگر است و برپایی این جشن‌ها در دنیای آشوب امروزی جای شکرگذاری دارد.

این مسئول اذعان داشت: پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران که با درایت هدایت و مدیریت حضرت امام خمینی پایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شد بر‌اساس وحدت بود و آن بزرگوار نیز مسئله وحدت را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت موضوعی است که به پیروان مذاهب اسلامی قدرتی مضاعف می‌دهد و مانع شکست آنها در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: تفرقه افکنی و ایجاد تفرقه یکی از مهم‎ترین دسیسه‌های دشمنان برای فاصله انداختی بین اهل سنت و تشیع است که باید این مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد به طوری که مسلمانان اعم از شیعه و سنی دست در دست یکدیگر برای سرافرازی ایران تلاش کنند تا دشمنان مایوس شوند.

وی تمسک به تعالیم دینی را تنها راه ایجاد و حفظ وحدت در بین مسلمانان برشمرد و بیان داشت: تمسک به تعالیم الهی و عمل به فرامین دینی سبب می‌شود که مسلمانان از بحران‌های موجود نجات پیدا کنند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر وحدت مسلمانان خصوصا شیعه و سنی در پیشرفت جوامع اسلامی گفت: وحدت مسلمانان سبب پیشرفت جوامع و از بین رفتن توطئه کشورهای بیگانه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش سراوان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: ما ملت ایران باید قدرشناس این وحدت اسلامی در کشورمان باشیم زیرا بر این باور هستیم که این وحدت یک موهبت بزرگ است.

حسن نوروزی افزود: وحدت نداشتن شیرازه کشورها را از بین می‌برد همچنانکه امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی شاهد مشکلات زیادی برای مردم هستیم و هزاران نفر در روز بی‌خانمان و کشته می‌شوند.

وی ادامه داد: ‌امیدواریم در سایه وحدت عملی بتوانیم در راه پیشرفت و آبادانی کشور حرکت کنیم.

نوروزی گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای منشا وحدت است با توجه به اینکه تمامی جوانان و نوجوانان در این فضای آموزشی وجود دارند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *