آخرین اخبار

نماینده اسلام‌ ستیز کانادایی استعفا کرد

«ژان کاریر»، عضو حزب «کبک» کانادا، پس از انتشار تصاویر موهن به مسلمانان در صفحه فیسبوک، مجبور به استعفا شد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان: به نقل از ایکنا، «حزب کبک» کانادا که از حامیان تصویب «منشور ارزش‌ها» و ممنوعیت نمادهای مذهبی است، استعفای «ژان کاریر»، را به دلیل انتشار تصاویر موهن به مسلمانان که […]

اشتراک گذاری
۲۶ اسفند ۱۳۹۲
427 بازدید
کد مطلب : 1840

«ژان کاریر»، عضو حزب «کبک» کانادا، پس از انتشار تصاویر موهن به مسلمانان در صفحه فیسبوک، مجبور به استعفا شد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان: به نقل از ایکنا، «حزب کبک» کانادا که از حامیان تصویب «منشور ارزش‌ها» و ممنوعیت نمادهای مذهبی است، استعفای «ژان کاریر»، را به دلیل انتشار تصاویر موهن به مسلمانان که باعث ایجاد جنجال در این کشور شد، پذیرفت.

این عضو ۲۵ ساله حزب «کبک» کانادا، در صفحه فیسبوک خود تصاویری موهن به اسلام و مسلمانان به اشتراک گذاشته بود و پس از رسانه‌ای شدن این مسئله، اعلام کرد که به هیچ‌وجه قصد انکار موضع ضداسلامی خود را ندارد چراکه “این تصاویر گویای عقاید وی درباره برخی تعالیم اسلامی است که مورد قبول شهروندان غیرمسلمان نیستند”.

ژان کاریر که از طرفداران سرسخت «مارین لوپن»، رهبر حزب اسلام‌ستیز «جبهه ملی فرانسه» نیز هست، قرار بود به عنوان عضو حزب «کبک» در انتخابات شرکت کند ولی پس از انتشار این تصاویر مجبور به استعفا شد و رهبران حزب مذکور نیز به سرعت استعفای وی را پذیرفتند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *