آخرین اخبار

هاشمی: شایستگی و روحیه خدمتگزاری ملاک انتصاب افراد در پست‌های مدیریتی است

ه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین به نقل از ایرنا، “علی اوسط هاشمی” روز شنبه در سفر به شهرستان فنوج در آیین معرفی “ضیاءالحق هاشم‌زهیˈ به عنوان فرماندار جدید این شهرستان افزود: برای حل مشکل فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تازه‌تاسیس استان قرار است مجوز جذب ۸۷۰ نفر نیروی جدید و بومی همان مناطق صادر شود. در […]

اشتراک گذاری
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
486 بازدید
کد مطلب : 2161
ه گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین به نقل از ایرنا، “علی اوسط هاشمی” روز شنبه در سفر به شهرستان فنوج در آیین معرفی “ضیاءالحق هاشم‌زهیˈ به عنوان فرماندار جدید این شهرستان افزود: برای حل مشکل فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تازه‌تاسیس استان قرار است مجوز جذب ۸۷۰ نفر نیروی جدید و بومی همان مناطق صادر شود.
در بخشی از این گزارش آمده است، استاندار خطاب به فرمانداران استان سیستان و بلوچستان گفت: نباید فرماندار در یک منطقه به دنبال جریان و گروه و افراد خاصی باشد بلکه باید با همه ارتباط برقرار و جریان‌سازی کند تا بتواند برای آن منطقه موثر و مفید واقع شود.
وی افزود: فرماندار باید نگاه کلان و توسعه‌ای داشته باشد تا بتواند کارهای مثبت برای حوزه خود تعریف و اجرایی کند.
هاشمی بیان کرد: بودجه سال گذشته استان [سیستان و بلوچستان] ۲۷۰ میلیارد تومان بود در حالی‌که تنها در دو روز سفر ریاست جمهوری و هیات همراه افزون بر هشت هزار میلیارد تومان به استان اختصاص پیدا کرده که ۳۵ برابر اعتبار سال ۹۲ است.
وی گفت: نباید اجازه دهیم خرده‌شرارت‌ها موجب کندی رشد و توسعه استان شود زیرا چنانچه منطقه ناامن باشد اوج محرومیت را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با کشتن فرد یا افراد هیچ مشکلی از استان حل نخواهد شد. همه ما باید از بروز این قبیل حوادث و هرگونه خشونتی جلوگیری کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: وقوع قتل و حوادث تروریستی نه تنها پیشرفت و توسعه برای این استان نمی‌آورد و مشکلات را حل نمی‌کند بلکه موجب خروج سرمایه از استان می‌شود و به چند سال عقب رانده خواهد شد.
هاشمی در پایان سخنانش با تقدیر از سرپرست فرمانداری فنوج، “ضیاءالحق هاشم‌زهی” را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *