آخرین اخبار

واشنگتن تایمز: تلاش بریتانیا برای تعریف جدید اسلام

روزنامه واشنگتن تایمز با اشاره به دو مقوله اسلام و افراطی گری در بریتانیا نوشت: بریتانیا در تلاش است تا با جداسازی اسلام از پدیده افراطی گری تعریفی جدید از اسلام ارائه دهد. بر اساس گزارش پایگاه الموجز، روزنامه آمریکایی در ادامه مسلمانان بریتانیایی را به افراطی و خشن ( به ادعای خود) و بخش […]

اشتراک گذاری
۲۴ اسفند ۱۳۹۲
402 بازدید
کد مطلب : 1804

روزنامه واشنگتن تایمز با اشاره به دو مقوله اسلام و افراطی گری در بریتانیا نوشت: بریتانیا در تلاش است تا با جداسازی اسلام از پدیده افراطی گری تعریفی جدید از اسلام ارائه دهد.
بر اساس گزارش پایگاه الموجز، روزنامه آمریکایی در ادامه مسلمانان بریتانیایی را به افراطی و خشن ( به ادعای خود) و بخش صلح طلب و آرام  تقسیم کرده  وآورده است: بریتانیا در تلاش است تا این دو گروه را از یکدیگر جدا نماید و تعریفی درست از هر کدام ارائه دهد.
روزنامه مذکور با اشاره به کشته شدن نظامی انگلیسی در لندن توسط دو افراطی نیجریه ای تصریح کرد: بعد از این حادثه دیوید کامرون؛ نخست وزیر انگلستان اقدام به تشکیل نیروی مبارزه با تروریسم کرده و روش هایی برای مبارزه با این پدیده و متوقف نمودن ان ارائه داد.
واشنگتن تایمز در ادامه با بیان این که در بریتانیا دست کم ۲٫۷ میلیون مسلمان زندگی می کنند که اغلب میانه رو هستند اما گروه های افراطی اندکی در میان آن ها دیده می شود،مدعی شده است: اما این کشور در پایان به این نتیجه خواهد رسید که عملیات جدا سازی اسلام از افراطی گری به سادگی امکان پذیر نخواهد بود؛ زیرا از بین بردن عنصر خشن؛ همراه با خود؛ عنصر میانه رو را نیز از بین خواهد برد .

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *