آخرین اخبار

وحشت سربازان اسرائیلی از درگیری با فلسطینی هایی که دیده نمی شوند

سایت عبری‌زبان «والا» به نقل از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست نوشت نیروهای ارتش بعد از درگیری با مقاومت فلسطین، شب وحشتناکی را در مرزهای غزه سپری کردند. سربازان اسرائیلی اعلام کردند هیچ‌یک از نیروهایی را که با آنها می‌جنگیدیم را نمی‌دیدیم گویا با اشباح درگیر بودیم. نمی‌دانستیم موشک‌ها و راکت‌ها از کجا سمت ما شلیک […]

اشتراک گذاری
۲۸ تیر ۱۳۹۳
614 بازدید
کد مطلب : 2581

سایت عبری‌زبان «والا» به نقل از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست نوشت نیروهای ارتش بعد از درگیری با مقاومت فلسطین، شب وحشتناکی را در مرزهای غزه سپری کردند.

سربازان اسرائیلی اعلام کردند هیچ‌یک از نیروهایی را که با آنها می‌جنگیدیم را نمی‌دیدیم گویا با اشباح درگیر بودیم. نمی‌دانستیم موشک‌ها و راکت‌ها از کجا سمت ما شلیک می‌شوند. شب گذشته از همه لحاظ وحشتناک بود. ما دنبال اهداف نظامی بودیم اما شخصی را نمی‌دیدیم که به آن تیراندازی کنیم.

رژیم صهیونیستی بعد از اینکه گروه‌های فلسطینی طرح پیشنهادی مصر برای آتش‌بس در غزه را نپذیرفتند، حملات زمینی خود را به غزه آغاز کرد.

مقاومت اسلامی فلسطین با نظامیان صهیونیست که قصد ورود به غزه را داشتند، درگیر شدند و تاکنون دو نظامی صهیونیستی در درگیری با نیروهای مقاومت کشته شده‌اند.

با احتساب ۲۰ شهید فلسطینی که دیشب به شهادت رسیدند، شمار کل شهدای فلسطینی از آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه از ۱۲ روز پیش تاکنون به۳۰۷ شهید رسید که در بین آنها ۷۲ کودک ، ۲۴ زن و ۱۸ سالخورده به چشم می خورد و در این تجاوز همچنین ۲۲۶۸ زخمی شدند که ۶۵۷ نفر از آنها کودک، ۴۰۸ تن زن و ۹۸ نفر نیز از سالخوردگان هستند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *