آخرین اخبار

وزیر اوقاف اردن: بزودی نصب بیش از ۵۵ دوربین در مسجدالاقصی برای ثبت تجاوزگری های رژیم اسرائیل

پایگاه خبری الوسط بحرین به نقل از خبرگزاری فرانسه(AFP نوشت: «هایل داود» وزیر اوقاف، امور خیریه و مقدسات اسلامی اردن امروز(یکشنبه) اعلام کرد که این وزارتخانه به زودی و در چند روز آتی ۵۵ دوربین کنترل در محوطه های مسجد الاقصی در قدس شرقی نصب خواهد کرد تا تجاوزات رژیم صهیونیستی را به به ثبت […]

اشتراک گذاری
۰۲ فروردین ۱۳۹۵
640 بازدید
کد مطلب : 4167

پایگاه خبری الوسط بحرین به نقل از خبرگزاری فرانسه(AFP نوشت: «هایل داود» وزیر اوقاف، امور خیریه و مقدسات اسلامی اردن امروز(یکشنبه) اعلام کرد که این وزارتخانه به زودی و در چند روز آتی ۵۵ دوربین کنترل در محوطه های مسجد الاقصی در قدس شرقی نصب خواهد کرد تا تجاوزات رژیم صهیونیستی را به به ثبت برساند.

این وزیر اردنی با بیان این مطلب اظهار داشت: این دوربین ها که مسئولیت آنها به اوقاف قدس سپرده خواهد شد، لحظه به لحظه تمامی مناطق و محوطه های مسجد ااقصی را که به ۱۴۴ هزار مترمربع می رسد، کنترل کرده و تمامی تجاوزگری های رژیم صهیونیستی را از طریق شبکه اینترنت منتشر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نصب این دوربین ها در صورت نیاز به توسل به قانون بین المللی در هنگام تجاوز صهیونیست ها به بیت المقدس، از نظر سیاسی، دیپلماتیک و قانونی به کمک اردن خواهد آمد.

پیش از این یک منبع اسرائیلی در گفتگوبا یک روزنامه صهیونیستی از توافق اردن و این رژیم برای نصب دوربین های مراقبت در مسجد الاقصی خبر داده و گفته بود که این توافق به نفع اسرائیل است چرا که دروبین ها اخلال به امنیت عمومی از طرف فلسطینیان را به ثبت می رساند.

این در حالی است که این وزیر اردنی تاکید کرده است که دوربین های مراقبت به منظور حمایت از مقدسات و مردم بیت المقدس نصب می شود نه به منظور پیگری تحرکات آنها.

نصب دوربین ها بنا به پیشنهاد عبدالله دوم پادشاه اردن و به منظور کنترل ۲۴ ساعته محوطه های این حرم مقدس صورت می گیرد.

رژیم صهیونیستی که معاهده صلح بین اردن رادر سال ۱۹۹۴م به امضارسانده، به نظارت اردن بر مقدسات اسلامی در شهر قدس اعتراف کرده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *