آخرین اخبار

پارک قرآنی دوبی سال ۲۰۱۵ افتتاح می شود

پارک قرآنی دوبی سال ۲۰۱۵ افتتاح می شود   به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل ازرسانه های اماراتی از آغاز طرح تأسیس اولین پارک قرآنی در جهان، در امارت دبی خبر دادند. پارک قرآنی دوبی که فقط دارای درخت ها و گیاهانی است که در قرآن کریم به آنها اشاره است تا سپتامبر سال […]

اشتراک گذاری
۰۸ بهمن ۱۳۹۲
706 بازدید
کد مطلب : 761

پارک قرآنی دوبی سال ۲۰۱۵ افتتاح می شود

  به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل ازرسانه های اماراتی از آغاز طرح تأسیس اولین پارک قرآنی در جهان، در امارت دبی خبر دادند. پارک قرآنی دوبی که فقط دارای درخت ها و گیاهانی است که در قرآن کریم به آنها اشاره است تا سپتامبر سال آینده میلادی کامل می شود.                                                                                                                                       پارک قرآنی دوبی که فقط دارای درخت ها و گیاهانی است که در قرآن کریم به آنها اشاره است تا سپتامبر سال آینده میلادی کامل می شود. به گزارش خبرگزاری ها ،به گفته مقامات شهرداری ، پارک قرآنی دوبی که فقط دارای درخت ها و گیاهانی است که در قرآن کریم به آنها اشاره است تا سپتامبر سال آینده میلادی کامل می شود.
این پارک به ارزش ۲۶ میلیون AED که در «الخوانی» واقع شده است دارای ۱۳ باغ مساحت کلی آن ۶۴ هکتار است.
حسین نصیر لوته،رییس شهرداری دوبی اعلام کرد که مرکز پروژه های شهرداری دوبی سومین مرحله این پروژه را آغاز کرده است.
وی افزود:نه تنها امارات متحده عربی بلکه همه جهان توریسم منتظر دیدن این پارک هستند.
به گفته او این پارک به طور ویژه با چشم انداز اسلامی طراحی شده تا معجزه های قرآن را به اشکال مختلف هیجان انگیز برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد.
در قرآن به ۵۴ نوع گیاه اشاره شده که از جمله آنها می توان به انجیر،انار،زیتون،تره ،سیر،پیاز،عدس،گندم،زنجبیل،کدوحلوایی،هندوانه و غیره اشاره کرد.
کاشت ۳۱ گیاه در حال حاضر به انجام رسیده استو بقیه گیاهان در مرحله سوم کاشته خواهند شد.

 

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *