آخرین اخبار

چهارمین دوره مسابقات منطقه‌ ای حفظ قرآن‌ در فرانسه برگزار می ‌شود

چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن‌کریم منطقه شرق فرانسه، یکشنبه، هجدهم خردادماه، در شهر «مولوز» برگزار می‌شود. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن‌کریم در منطقه شرق فرانسه، به همت انجمن مسلمانان «آلزاس» و اتحادیه انجمن‌های اسلامی فرانسه در شهر مولوز برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در […]

اشتراک گذاری
۰۵ خرداد ۱۳۹۳
624 بازدید
کد مطلب : 2371

چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن‌کریم منطقه شرق فرانسه، یکشنبه، هجدهم خردادماه، در شهر «مولوز» برگزار می‌شود.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، چهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن‌کریم در منطقه شرق فرانسه، به همت انجمن مسلمانان «آلزاس» و اتحادیه انجمن‌های اسلامی فرانسه در شهر مولوز برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات در حاشیه چهارمین دیدار سالانه مسلمانان شرق فرانسه برگزار می‌شود و به همین دلیل، برگزارکنندگان انتظار دارند که شرکت‌کنندگان زیادی برای حضور در این دوره، ثبت‌نام کنند.

چهارمین گردهمایی سالانه مسلمانان شرق فرانسه، هجدهم خردادماه، با حضور نمایندگان بیش از چهل نهاد اسلامی در مولوز برگزار خواهد شد و شهروندان مسلمان و غیرمسلمان فرصت ملاقات با مدیران انجمن‌های اسلامی و نیز دیدار از غرفه‌های مختلف در نمایشگاه را خواهند یافت.

در این دوره از گردهمایی مسلمانان شرق فرانسه، فروش کتاب‌های اسلامی و لباس‌های متناسب با شریعت و غرفه‌های جمع‌آوری کمک برای نهادهای خیریه اسلامی نیز در بخش نمایشگاه تدارک دیده شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *