آخرین اخبار

چهارمین همایش بین ‌المللی آموزش اسلامی در مالزی برگزار می‌ شود

چهارمین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی آموزش اسلامی با عنوان «فن تعلیم در آموزش اسلامی: چالش‌های امروز، روش‌های جدید و چشم‌اندازهای آینده» ۹ تا ۱۲ خردادماه در کلانتان مالزی برگزار می‌شود. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان، به نقل از ایکنا، این همایش به همت اتحادیه اندیشمندان مسلمان مالزی و آکادمی اسلامی کمبریج با همکاری دانشگاه […]

اشتراک گذاری
۰۱ اسفند ۱۳۹۲
437 بازدید
کد مطلب : 1287

چهارمین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی آموزش اسلامی با عنوان «فن تعلیم در آموزش اسلامی: چالش‌های امروز، روش‌های جدید و چشم‌اندازهای آینده» ۹ تا ۱۲ خردادماه در کلانتان مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان، به نقل از ایکنا، این همایش به همت اتحادیه اندیشمندان مسلمان مالزی و آکادمی اسلامی کمبریج با همکاری دانشگاه بین‌‌المللی اسلامی مالزی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش بررسی و به اشتراک گذاشتن یافته‌های پژوهشی مربوط به فن تعلیم، نقد نحوه به‌ کارگیری فنون تعلیم در نظام‌های آموزش اسلامی، تبادل نظرات برای ارتقای کیفیت فن تعلیم (پداگوژی) در آموزش اسلامی و ایجاد ارتباط میان اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران این عرصه است.

فن تعلیم (پداگوژی) در نظام آموزش اسلامی، نوآوری در فنون تعلیم، مسائل اخلاقی در فنون تعلیم، ابزارهای تعلیمی، استراتژی‌ها و روش‌های آموزشی، محیط‌های آموزشی اسلامی، آموزش معلمان، آموزش اسلام به کودکان خاص و با‌ استعداد، آموزش قرآن و حفظ، تاریخ آموزش اسلامی و جایگاه آموزش الکترونیک در آموزش اسلامی از جمله موضوعات این همایش است.

این همایش به سه زبان انگلیسی، مالایی و عربی برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این همایش حداکثر تا تاریخ ۲۴ اسفندماه فرصت دارند تا مقالات خود را به صندوق الکترونیک دبیرخانه این همایش به آدرس icied2014@gmail.com ارسال کنند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *