آخرین اخبار

کشف ۱۱ جسد مسلمان در پایتخت آفریقای مرکزی

کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی همچنان ادامه دارد و سازمان صلیب سرخ این کشور از کشف ۱۱ جسد تکه تکه شده طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(۶ و ۷ اسفندماه) در شهر «بانگی» پایتخت این کشور خبر داد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، سازمان صلیب سرخ آفریقای مرکزی اعلام کرد: این سازمان […]

اشتراک گذاری
۰۹ اسفند ۱۳۹۲
473 بازدید
کد مطلب : 1500

کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی همچنان ادامه دارد و سازمان صلیب سرخ این کشور از کشف ۱۱ جسد تکه تکه شده طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(۶ و ۷ اسفندماه) در شهر «بانگی» پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، سازمان صلیب سرخ آفریقای مرکزی اعلام کرد: این سازمان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جسد ۱۱ نفر در شهر «بانگی» پایتخت این کشور که اعضای بدن آنان تکه تکه شده بود، را جمع‌آوری کرد.

این سازمان افرود: کشتار این افراد در پی اقدامات خشونت‌آمیز در محله مسلمان‌نشین «بی کای ۴» در شهر «بانگی» صورت گرفته است.

سازمان صلیب سرخ آفریقای اعلام کرد: این سازمان، روز سه شنبه جسد ۹ کشته و روز چهارشنبه جسد ۲ نفر را جمع‌آوری کرد و در این دو روز همچنین، ۱۹ نفر زخمی شدند که این سازمان به آنان خدمات‌رسانی کرد.

یک مسئول کمیته صلیب سرخ آفریقای مرکزی که خواست نامش فاش نشود، گفت: بعضی از اجساد تکه تکه شده‌اند و روز سه‌شنبه در محله مسلمان نشین «بی کای ۵» روزی سیاه و تاریک بود.

این سازمان همچنین اعلام کرد: از آغاز ماه دسامبر تاکنون، در خشونت‌های بین شبه نظامیان مسیحی و مسلمانان در آفریقای مرکزی، ۱۲۴۰ نفر کشته شده‌اند.

این مسئول صلیب سرخ گفت: مجموع کشته‌ها بی شک بسیار بیشتر از این است، زیرا برخی از اجساد ناپدیدشده یا فوری به بستگان آنها تحویل شده است و از سوی دیگر، این آمار دربردارنده اعدام‌های انجام شده در استان‌ها نیست.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *