آخرین اخبار

کمیپن مبارزه با تبعیض علیه زنان مسلمان در بلژیک

از هفته گذشته تاکنون تعدادی از سازمان های اسلامی بلژیک اقدام به برگزاری کمپینی کردند که سودهای حاصل از آن برای اجرای تدابیر قانونی در جهت مبارزه با تبعیض علیه زنان با حجاب و دفاع از دعاوی آنان در دادگاه ها به کار خواهد رفت. بر اساس گزارش پایگاه اسلام وطن؛ کمپین مذکور از هفته […]

اشتراک گذاری
۲۵ بهمن ۱۳۹۲
508 بازدید
کد مطلب : 1142

از هفته گذشته تاکنون تعدادی از سازمان های اسلامی بلژیک اقدام به برگزاری کمپینی کردند که سودهای حاصل از آن برای اجرای تدابیر قانونی در جهت مبارزه با تبعیض علیه زنان با حجاب و دفاع از دعاوی آنان در دادگاه ها به کار خواهد رفت.
بر اساس گزارش پایگاه اسلام وطن؛ کمپین مذکور از هفته گذشته آغاز شد و تا ۸ مارس مصادف با روز جهانی زن ادامه دارد .
مسوولین برگزاری کمپین بر روی پایگاه ارتباط جمعی فیس بوک نوشتند که زنان مسلمان با حجابی که در معرض تعرض و هجوم قرار می گیرند برای برخورداری از حمایت در دادرسی؛ به برخی از مراکز و جمعیت های فعال در موضوع مبارزه با تبعیض مراجعه می کنند.
« نادیه حمودی» سخنگوی رسمی کمپین یادآور شد که خود بارها در راه یافتن شغل مناسب با تبعیض های زیادی رو به رو بوده که به حجاب ارتباط داشتند.

وی تاکید کرد : متاسفانه چنین مسایلی از دید سیاستمداران دور مانده است.
وی در ادامه تصریح کرد: با استفاده از کمپین مذکور تاکنون ۲۷۰۰ یورو به دست آمده است که این مبلغ و مبالغی که در آینده به دست خواهد آمد در راه دفاع از دعاوی زنان مسلمان باحجابی مصرف خواهد شد که در معرض تبعیض قرار می گیرند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *