آخرین اخبار

کودتاگران نگران بودند بار دیگر مرسی کار دستشان دهد پس او را به دادگاه نیاوردند

  روزنامه‌ی «لس آنجلس تایمز» آمریکایی نوشت: نگرانی کودتاگران باعث عدم احضار پریزیدنت مرسی در دادگاه شد؛ چرا که آنان به شدت نگران این بودند مرسی بار دیگر آنان را به چالش کشیده و رسوا نماید،‌‌ همان بلایی که در جلسه دادگاه ۴ نوامبر گذشته بر سرشان آورد! علت واقعی عدم حضور مرسی در دادگاه […]

اشتراک گذاری
۲۲ دی ۱۳۹۲
661 بازدید
کد مطلب : 274

 

روزنامه‌ی «لس آنجلس تایمز» آمریکایی نوشت: نگرانی کودتاگران باعث عدم احضار پریزیدنت مرسی در دادگاه شد؛ چرا که آنان به شدت نگران این بودند مرسی بار دیگر آنان را به چالش کشیده و رسوا نماید،‌‌ همان بلایی که در جلسه دادگاه ۴ نوامبر گذشته بر سرشان آورد! علت واقعی عدم حضور مرسی در دادگاه این بود نه ناهمواری شرایط آب و هوا که به دروغ از طرف آنان عنوان شد.

روزنامه‌ی مذکور خاطرنشان کرد: جلسه‌ی دادگاه چند روز پیش مرسی، از حساسیت بسیاری برخوردار بود؛ چراکه از لحاظ زمانی یک هفته مانده به همه‌پرسی قانون اساسی کودتا برگزار می‌شد؛ همه‌پرسی‌ای که‌ صرفاً به منظور مشروعیت بخشیدن به سرکوب‌ها و تعقیب و گریز‌هایشان صورت می‌پذیرد.

لس آنجلس تایمز در پایان یادآور شد: حاضرشدن مرسی در دادگاه در شکل رئیس جمهوری قانونی که کودتاگران را به چالش می‌طلبد و آنان را باعث هرج و مرج در کشور معرفی می‌نماید باعث افزایش روزافزون حماسه‌ی طرفدارانش می‌شد آنهم چند روز قبل از برگزاری همه پرسی برای تصویب قانون اساسی مصوب نیروهای مسلح که «جبهه‌ی میهنی متحد حمایت از مشروعیت قانون» اعلام نموده در این نمایش خنده‌دار شرکت نخواهد کرد و همچنین در شرایطی که نیروهای امنیتی هزاران نفر از مخالفان کودتا را بازداشت نموده و مقامات کودتا نیز جنبش اخوان المسلمین را «تروریست» اعلام نموده‌اند.

ترجمه:  عبدالله‌ رش مقدم- مهاباد

منبع:  إخوان أون لاین

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *