آخرین اخبار

گردهمایی سراسری قاریان و حافظان قرآن در «مغرب» در خرداد‌ماه برگزار می ‌شود

گردهمایی سراسری قاریان و حافظان قرآن کریم، هشتم تا دهم خردادماه سال جاری در شهر «الجدیده» مغرب برگزار می‌شود. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان، به نقل از ایکنا، این گردهمایی با همکاری وزارت اوقاف و امور اسلامی مغرب برگزار می‌شود و با برنامه‌های مختلفی همراه خواهد بود. اهتمام به حفظ و ترتیل قرآن و تدبر […]

اشتراک گذاری
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
614 بازدید
کد مطلب : 2285

گردهمایی سراسری قاریان و حافظان قرآن کریم، هشتم تا دهم خردادماه سال جاری در شهر «الجدیده» مغرب برگزار می‌شود.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان، به نقل از ایکنا، این گردهمایی با همکاری وزارت اوقاف و امور اسلامی مغرب برگزار می‌شود و با برنامه‌های مختلفی همراه خواهد بود.

اهتمام به حفظ و ترتیل قرآن و تدبر در کلام وحی، تقویت سطح توانمندی‌ حافظان و قاریان در ترتیل قرآن و اذان، نهادینه‌کردن قواعد تجوید و ترتیل در میان آنان و تقویت تعامل با قرآن کریم از اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان شده است.

برگزاری نمایشگاه «نسخ خطی قرآنی و مطبوعات» و مسابقه ترتیل و تجوید قرآن با نام «تمیز» از برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

مسابقه قرآنی تمیز ویژه آقایان ۱۸ تا ۵۵ سال است و در پایان این رقابت جوایز نقدی و تقدیرنامه‌هایی به برترین‌ها اهدا خواهد شد.

العیون الکوشی، سعید مسلم و محمدعلی عطفای به عنوان اعضای کمیته داوری این مسابقه، بر رقابت‌های شرکت‌کنندگان نظارت خواهند کرد.

تشویق به رقابتی قرآنی بین حافظان قرآن به‌منظور تقویت توانمندی‌های آنان در قرائت و ترتیل و آماده‌کردن حافظان قرآن برای شرکت در محافل قرآنی ماه رمضان از اهداف برگزاری این رقابت عنوان شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *