آخرین اخبار

گزارشی ازسفر چند روزه اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به مناطق جنوب غربی استان

سفر چند روزه اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به مناطق جنوب غربی استان به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان روز پنجشنبه مورخه۷/۱/۹۳ تعدادی از اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به قصد بازدید از مناطق جنوب غربی استان به شهرفنوچ وروستاهای اطراف وهمچنین به منطقه رمشک از توابع شهرستان قلع گنج که از استان کرمان می باشد سفر نمودند. […]

اشتراک گذاری
۱۲ فروردین ۱۳۹۳
1132 بازدید
کد مطلب : 1955

دسفر چند روزه اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به مناطق جنوب غربی استان

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان روز پنجشنبه مورخه۷/۱/۹۳ تعدادی از اساتید مدرسه دارالقرآن سراوان به قصد بازدید از مناطق جنوب غربی استان به شهرفنوچ وروستاهای اطراف وهمچنین به منطقه رمشک از توابع شهرستان قلع گنج که از استان کرمان می باشد سفر نمودند.

در این سفر از وضعیت مساجد وسطح دین مردم این دیار ارزیابی گردید ،در اکثر روستاهای بازدید شده مردم  مشتاق دین واعمال دینی بودند البته نبود عَالم  ومبلغ دینی سبب شده  که این مناطق همچنان  محروم باقی بمانند. و ضعف دیگری که مشاهده گردید اکثر روستاهایکه عالم داشتند بومی نبودند .

وقابل ذکر است اساتید این حوزه با تبلیغ وراهنمایی درمیان مردم مسلمان این خطه همفکری نموده وجلسات تبلیغ عمومی در مساجد برگزارنمودند.  در این سفرمولانا اسحاق سپاهی  مدیر مدرسه دارالقرآن سراوان روزجمعه در مسجد جامع رمشک  در جمع نماز گزاران این منطقه سعادت وکامیابی همه را در محبت واتباع از پیامبر اکرم (ص) دانستند. و به وحدت و اخوت  بین یکدیگر تاکید نمودند.

اسامی روستاهای بازدید شده در این سفر:

۱-      روستای جوگز بالا۲- سهر گزی ۳- چاه ننده۴- مدانچ۵- محترم آباد ۶- کوتیچ۷- رمشک۸- تایکان از رمشک۹- درزه از رمشک  

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *