آخرین اخبار

یورش یک خاخام صهیونیست به مسجدالاقصی

موسسه «وقف و میراث الاقصی» از یورش «یهودا گلیک»، از خاخام‌های تندروی صهیونیست به مسجدالاقصی خبر داد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، این مؤسسه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به سرکردگی خاخام «یهودا گلیک» و با حمایت نظامیان صهیونیست، امروز(۱۱ اسفندماه) به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند. این […]

اشتراک گذاری
۱۲ اسفند ۱۳۹۲
526 بازدید
کد مطلب : 1594

موسسه «وقف و میراث الاقصی» از یورش «یهودا گلیک»، از خاخام‌های تندروی صهیونیست به مسجدالاقصی خبر داد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، این مؤسسه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به سرکردگی خاخام «یهودا گلیک» و با حمایت نظامیان صهیونیست، امروز(۱۱ اسفندماه) به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

این گروه از صهیونیست‌ها پس از یورش به مسجدالاقصی به اقامه آیین‌های دینی یهودی پرداختند و نگهبانان مسجد با آنان درگیر شدند.

یورش امروز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی به درگیری بین نگهبانان مسجد و نظامیان رژیم صهیونیستی منجر شد، اما این درگیری‌ها تلفاتی در پی نداشت.

شهرک‌نشینان صهیونیست که ۷۵ نفر بودند، در صحن‌های مسجدالاقصی جولان داده و یهودا گلیک درباره معبد دروغین که به زعم وی قرار است بر روی مسجدالاقصی احداث شود، برای آنان سخن می‌گفت.

این گروه در حالی به مسجدالاقصی یورش بردند که نمازگزاران و دانش‌آموزان مدارس «قدس» از نخستین ساعات صبح امروز در مسجدالاقصی حضور یافته و با سردادن فریاد تکبیر، این یورش را محکوم کردند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *