آخرین اخبار

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن در فرانسه

دوازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن‌کریم، از ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت‌ ماه سال ۹۳ در پاریس، پایتخت فرانسه، برگزار می‌شود. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان ، به نقل از ایکنا، دوازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن‌کریم به همت اتحادیه سازمان‌های اسلامی فرانسه و با مشارکت موسسه اروپایی علوم انسانی و سازمان قرآن‌کریم اروپا، در […]

اشتراک گذاری
۰۶ اسفند ۱۳۹۲
533 بازدید
کد مطلب : 1418

دوازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن‌کریم، از ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت‌ ماه سال ۹۳ در پاریس، پایتخت فرانسه، برگزار می‌شود.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان ، به نقل از ایکنا، دوازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن‌کریم به همت اتحادیه سازمان‌های اسلامی فرانسه و با مشارکت موسسه اروپایی علوم انسانی و سازمان قرآن‌کریم اروپا، در حاشیه سی و یکمین گردهمایی سالانه مسلمانان فرانسه برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان اتحادیه سازمان‌های اسلامی فرانسه، افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه ملی، باید کمتر از سی سال سن داشته باشند و فرم ثبت‌نام را تا جمعه، نهم اسفندماه به دبیرخانه اتحادیه ارسال کنند.

مرحله مقدماتی دوازدهمین دوره مسابقات ملی حفظ قرآن‌کریم فرانسه در شهرها و استان‌های مختلف این کشور برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به‌ عنوان نمایندگان استانی به مرحله نهایی راه خواهند یافت؛ بر اساس قوانین این دوره از مسابقات، افرادی می‌توانند به مرحله کشوری راه پیدا کنند که حداقل امتیاز هفتاد از صد را دریافت کرده باشند.

همچنین نفرات برتر دوره‌های قبلی نمی‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند مگر اینکه در سطحی بالاتر نسبت به دوره قبل حضور داشته باشند. در همین راستا، افرادی که در بخش حفظ کل قرآن در دوره‌های قبل به عنوان سه نفر برتر انتخاب شده‌اند، در این دوره شانس حضور در مسابقه را به کلی از دست می‌دهند.

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن فرانسه در شش بخش برگزار خواهد شد؛ حفظ کل، حفظ سی جزء، حفظ پانزده جزء، حفظ ده جزء، حفظ پنج جزء و حفظ دو جزء که سه بخش آخر ویژه کودکان زیر ده سال و سه بخش اول ویژه افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *