آخرین اخبار

تخفیف مجازات زندانیان به شرط حفظ قرآن در امارات

پلیس دبی در طول ماه مبارک رمضان طرح تخفیف مجازات زندانیان یا آزادی آنان را به شرط حفظ کل یا بخش‌هایی از قرآن اجرا می‌کند. پلیس دبی با اجرای این طرح به زندانیان فرصت داده است که به شرط حفظ کل یا چند جزء قرآن از تخفیف مجازات برخوردارشده یا از زندان آزاد شوند. پلیس […]

اشتراک گذاری
۱۸ تیر ۱۳۹۳
550 بازدید
کد مطلب : 2533

پلیس دبی در طول ماه مبارک رمضان طرح تخفیف مجازات زندانیان یا آزادی آنان را به شرط حفظ کل یا بخش‌هایی از قرآن اجرا می‌کند.
پلیس دبی با اجرای این طرح به زندانیان فرصت داده است که به شرط حفظ کل یا چند جزء قرآن از تخفیف مجازات برخوردارشده یا از زندان آزاد شوند.
پلیس دبی همچنین با همکاری تعدادی از انجمن‌ها و گروه‌های خیریه برنامه‌های ویژه‌ای برای زندانیان در دست اجرا دارد که شامل سمینارهای دینی به زبان‌های مختلف، برنامه‌های حفظ قرآن، علوم تجوید و تفسیر و مسابقات دینی و ورزشی است.
“عادل السویدی”، مدیر اداره آموزش زندانیان در مؤسسات بازپروری پلیس دبی اظهار کرد: با توجه به میزان اهتمام زندانیان به برنامه‌هایی که در جهت تقویت توانمندی‌های آنان در زمینه‌های هنری و صنعتی اجرا می‌شود، این برنامه‌ها حتما به صورت دوره‌ای اجرا خواهد شد.
وی افزود: کمیته‌ای ویژه مکلف به اجرای این برنامه‌ها خواهد بود و زندانیانی که از این برنامه‌ها استقبال و کارهای هنری خوبی را تولید کنند، تخفیف مجازات یا آزادی شامل حالشان خواهد شد.
منبع: سنی آنلاین

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *