آخرین اخبار

دوبی، میزبان دهمین همایش بین‌ المللی اقتصاد اسلامی

دهمین همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی، ششم آبان‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های شهر «جمیرا» در امارت «دبی» برگزار می‌شود. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، این همایش با شعار « مشارکت‌های نوآورانه برای آینده اقتصادی امیدوارکننده» برگزار می‌شود و تا هشتم آبان ادامه دارد. پیش‌بینی می‌شود که ۲۵۰۰ کارشناس اقتصادی از ۱۴۰ […]

اشتراک گذاری
۰۷ شهریور ۱۳۹۳
583 بازدید
کد مطلب : 2889

دهمین همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی، ششم آبان‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های شهر «جمیرا» در امارت «دبی» برگزار می‌شود.
به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از ایکنا، این همایش با شعار « مشارکت‌های نوآورانه برای آینده اقتصادی امیدوارکننده» برگزار می‌شود و تا هشتم آبان ادامه دارد.
پیش‌بینی می‌شود که ۲۵۰۰ کارشناس اقتصادی از ۱۴۰ کشور جهان در این همایش حضور یابند و تقویت جایگاه دبی در منطقه در عرصه اقتصاد اسلامی از اهداف برگزاری آن عنوان شده است.
در این همایش موضوعات و مباحث جدید به منظور نوآوری و ابتکار در بخش اقتصاد اسلامی به ویژه با توجه به پیشرفت عظیم اقتصاد اسلامی طی ۱۰ سال گذشته، بررسی می‌شود.
برگزاری نمایشگاه «فن‌آوری و نوآوری اقتصادی» و اختصاص جلسه‌ای با موضوع اقتصاد حلال در روز دوم همایش و همچنین کارگاه‌های آموزشی و جلسات تخصصی از برنامه‌های همایش خواهد بود.
نخستین دوره همایش بین‌المللی اقتصاد اسلامی اکتبر ۲۰۰۳ در شهر «پوتراجایا»ی مالزی و دومین دوره نیز در «کوالالامپور»، پایتخت این کشور در سال ۲۰۰۴ برگزار شد.
«اسلام آباد» پاکستان در سال ۲۰۰۶، کویت ۲۰۰۸، جاکارتا ۲۰۰۹، کوالالامپور ۲۰۱۰، شهر «آستانه» قزاقستان در سال ۲۰۱۱، شهر «جوهر بهرو» مالزی در سال ۲۰۱۲ و لندن در سال ۲۰۱۳ به ترتیب میزبان دوره‌های بعدی این همایش بوده‌اند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *