آخرین اخبار

شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید:اسرائیل در نبردی نابرابر وحشیانه حمله می کند و روزه داران غزه را قتل عام می کند.

شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در بخشی از خطبه های جمعه این هفته اهل سنت زاهدان (۲۷ تیر ۱۳۹۳) به شب قدر اشاره کردند و گفتند: این شبی ویژه در اسلام است و شبی دیگر را با چنین درجه ای سراغ نداریم. بعضی شبهای خاص منزلت دارد اما به درجه شب قدر نمی رسد و خدا […]

اشتراک گذاری
۳۰ تیر ۱۳۹۳
754 بازدید
کد مطلب : 2613

شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در بخشی از خطبه های جمعه این هفته اهل سنت زاهدان (۲۷ تیر ۱۳۹۳) به شب قدر اشاره کردند و گفتند: این شبی ویژه در اسلام است و شبی دیگر را با چنین درجه ای سراغ نداریم. بعضی شبهای خاص منزلت دارد اما به درجه شب قدر نمی رسد و خدا شب قدر را درجه بزرگی عنایت کرده است. در این شب جبرئیل با فرشتگان می آیند و کره خاکی را دور می زنند و شب سلام است و به معنای خیر است و از شر و مصیبت خبری نیست. آنچه در این شب نزول می کند خیر و سلامتی و نفع است و این شب رحمت است و مغفرت و رحمت نزول می کند و فرشتگان بر زمین می گردند و همه جا سلام می دهند و سلام آنان دعای خیر و مایه سلامت جسم و جان و مادیت و معنویت است و سلام در این شب می بارد و فرشتگان سلام می دهند. از اول شب تا طلوع صبح سلام هست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه از حمله اسرائیل به غزه اشاره کردند و گفتند: شما می دانید همه عالم اسلام الان در رنج به سر می برد و گرفتار اختلافات و مشکلات و تندروی ها شده است و این از یک طرف انسان را در ماه رمضان آزار می دهد و دومین چیز که خیلی آزاردهنده است حمله وحشیانه و ددمنشانه و سبعانه اسرائیل غاصب و اشغالگر است که سرزمین دیگران و بیت المقدس را اشغال کرده اند و غزه از دریا و هوا و خشکی مورد حمله پیچیده آخرین سلاحهای تولید شده است .اسرائیل در نبردی نابرابر وحشیانه حمله می کند و روزه داران غزه را قتل عام می کند و زندگی آنها و خانه های آنها از زمین و هوا مورد هدف قرار می گیرد و زیر تهاجم سنگین صهیونیستهای غاصب و اشغالگر است که واقعا یک دولت صددرصد تروریستی در دنیا است و هر کسی اسرائیل را به عنوان تروریست در دنیا قبول نکند او تروریست را قبول ندارد و دروغ می گوید که با تروریست مقابله می کند.قدرتهای جهانی و دولتهای اروپایی همه باید دست این جنایتکار را بگیرند و مجامع بین الملل و سازمان ملل باید فکری برای این نابرابری بردارند.
مولانا عبدالحمید در پایان به حضور گسترده در روز قدس تاکید کردند و گفتند: هفته آینده همانطور که می دانید روز قدس است و در این شرایط حساس مناسب است گسترده شرکت کنید در راهپیمایی روز قدس و این در حمایت از فلسطین است و در محکومیت غاصبان و اسرائیل غاصب است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *