آخرین اخبار

اخراج شماری از دانشجویان دانشگاه الازهر مصر

دانشگاه الازهر مصر دست کم ۷۱ دانشجوی این دانشگاه را به صورت نهائی از ادامه تحصیل محروم و از دانشگاه اخراج کرد.  دانشگاه الازهر مصر ۷۱ دانشجوی دختر و پسر را از دانشگاه به صورت نهائی اخراج کرد. دانشگاه  این دانشجویان را به بهانه اغتشا‌ش‌ در محوطه دانشگاه متهم کرده و بازجویی از ۵ دانشجوی […]

اشتراک گذاری
۲۹ آذر ۱۳۹۳
526 بازدید
کد مطلب : 3222

دانشگاه الازهر مصر دست کم ۷۱ دانشجوی این دانشگاه را به صورت نهائی از ادامه تحصیل محروم و از دانشگاه اخراج کرد.  دانشگاه الازهر مصر ۷۱ دانشجوی دختر و پسر را از دانشگاه به صورت نهائی اخراج کرد. دانشگاه  این دانشجویان را به بهانه اغتشا‌ش‌ در محوطه دانشگاه متهم کرده و بازجویی از ۵ دانشجوی دیگر ادامه دارد.

این دانشگاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد،  پسران دانشجو که از دانشگاه اخراج شده‌اند باید به نیروهای مسلح پیوسته و دوره خدمت نظامی را بگذرانند.پیش تر دادستان مصر ۷۱ دانشجوی دانشگاه الازهر را به بهانه پیوستن به گروه‌های تروریستی ، تظاهرات بدون مجوز، اغتشاش و ایجاد درگیری در دانشگاه به دادگاه ارجاع داده بود.

در یک سال گذشته صدها دانشجوی مصری به دلیل مشارکت در اعتراضات خیابانی یا تجمع اعتراضی در دانشگاه به زندان و محرومیت از ادامه تحصیل محکوم شده‌اند.سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری بارها از مصر به دلیل رفتار خشونت آمیز و سرکوب صدای دانشجویی انتقاد کرده است.

About Author

یک پاسخ به “اخراج شماری از دانشجویان دانشگاه الازهر مصر”

  1. support@domain-kb.com گفت:

    acheter domaine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *