آخرین اخبار

ادامه کمک های ترکیه به زلزله زدگان عراق

جهان_اسلام |ادامه کمک های ترکیه به زلزله زدگان عراق هلال احمر ترکیه برای زلزله زدگان شهرهای دربندیخان و حلبچه استان سلیمانیه عراق که بیشترین خسارت را از زلزله اخیر دیده بودند، چادر توزیع کرد.   هلال احمر ترکیه میان آسیب دیدگان از زلزله ۷٫۳ ریشتری یکشنبه گذشته در نزدیکی مرز عراق و ایران، در شهرهای […]

اشتراک گذاری
۲۹ آبان ۱۳۹۶
496 بازدید
کد مطلب : 4988

جهان_اسلام |ادامه کمک های ترکیه به زلزله زدگان عراق

هلال احمر ترکیه برای زلزله زدگان شهرهای دربندیخان و حلبچه استان سلیمانیه عراق که بیشترین خسارت را از زلزله اخیر دیده بودند، چادر توزیع کرد.

 

هلال احمر ترکیه میان آسیب دیدگان از زلزله ۷٫۳ ریشتری یکشنبه گذشته در نزدیکی مرز عراق و ایران، در شهرهای حلبچه و دربندیخان استان سلیمانیه عراق چادر توزیع کرد.

همچنین مدیریت حوادث اضطراری ترکیه «آفاد» اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ نوامبر هلال احمر ترکیه در مدت کوتاهی پس از وقوع زمین لرزه اقدام کرد. تا حال هلال احمر ترکیه ۶۶ تریلی انواع کمک‌های انسانی به منطقه زلزله زده ارسال کرده است. تیم های حوادث اضطراری وابسته به هلال احمر ترکیه با همکاری هلال احمر عراق، امروز در روستاهای شهرهای حلبچه و دربندیخان استان سلیمانیه ۲۵۰ چادر توزیع کردند.

گفتنی است هلال احمر ترکیه برای انجام خدمات بهداشتی در مقابل بیمارستان شهر حلبچه چهار چادر و در نزدیکی خوابگاه دختران این شهر نیز یک چادر بزرگ برای استفاده به عنوان خوابگاه موقت برپا کرده است. / آناتولی

 

▫️ برای دریافت اخبار و مطالب ویژه و فوری اهل سنت ما را دنبال کنید.

? https://telegram.me/Darulquran_ir
? instagram.com/Darulquran.ir
? www.Darulquran.ir

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *