آخرین اخبار

اردوغان :اسرائیل به طور سازماندهی شده در غزه نسل کشی می کند.

رجب طیب اردوغان روز پنجشنبه در افتتاحیه کنفرانس استانبول با انتقاد تند از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اسرائیل به طور سازماندهی شده در غزه نسل کشی می کند. نخست وزیر ترکیه در سخنرانی خود در این نشست که تحت عنوان «ابتکار صلح، اعتدال و حس مشترک علمای اسلامی» وبا هماهنگی سازمان امور دیانت […]

اشتراک گذاری
۳۰ تیر ۱۳۹۳
642 بازدید
کد مطلب : 2620

رجب طیب اردوغان روز پنجشنبه در افتتاحیه کنفرانس استانبول با انتقاد تند از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اسرائیل به طور سازماندهی شده در غزه نسل کشی می کند.
نخست وزیر ترکیه در سخنرانی خود در این نشست که تحت عنوان «ابتکار صلح، اعتدال و حس مشترک علمای اسلامی» وبا هماهنگی سازمان امور دیانت ترکیه امروز آغاز شد ، گفت: مجامع بین الملل و سازمان ملل چرا در قبال جنایات اسرائیل در سرزمینهای اشغالی سکوت اختیار کرده است.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان شاهد یک نسل کشی سامان مند، توسط اسرائیل در غزه هستیم ، افزود: بیش از ۵۰۰ تن بمب بر روی مردم فلسطین ریخته شده است، سازمان ملل به چه دردی می خورد مگر وظیفه آن تامین صلح و آرامش نیست؟
وی از رهبران کشورهای غربی و عربی به دلیل سکوت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.
این همایش توسط سازمان دیانت ترکیه به ریاست محمد گورمز برگزار گردید،این سازمان چندی پیش در بیانیه ای جهان اسلام را به عقل سلیم فراخوانده بود در آن بیانیه آمده است: “بحران‌ها و تشنج‌های سیاسی و نظامی که در جهان اسلام مشاهده می شود و مبارزاتی که از اختلافات مذهبی و سلیقه‌ای تغذیه می کنند، به آن حد رسیده است که امنیت جهان اسلام را تهدید می کند. در این اواخر هرج و مرجهایی که در محور عراق و سوریه و به ویژه در موصل مشاهده می شود، به تنشهای موجود بیش از پیش دامن می زند. در این راستا، ابراز بیانات خشونت آمیز متقابل، اعلام جهاد، تهدیدات معطوف به تخریب اماکن مقدس، آدم ربایی ها و قتلها، به مثابه اولین نشانه های نزدیک شدن فجایع بزرگ میباشد. اگر این حوادث رفته رفته بزرگتر شده و به نکته ای غیر قابل برگشت برسد، بروز گسستهای پایدار در زمینه های انسانی، اجتماعی، دینی و مذهبی در جهان اسلام اجتناب ناپذیر خواهد شد”.
سخنران صبح امروز احمد داود اغلو وزیر امور خارجه ترکیه بوده که میزبان مراسم افطاری امشب نیز میباشد.
این همایش ظهر فردا به پایان میرسد.
منبع: سنی دیلی

About Author

2 پاسخ به “اردوغان :اسرائیل به طور سازماندهی شده در غزه نسل کشی می کند.”

  1. پرکی گفت:

    باسلام لطفا به سوالات رسیدگی شود سوالات شرعی راچواب بدهید

    • پرکی گفت:

      اولین ایه واخرین ایه نازل شده برپیامبر.مفهوم ایه .تعداد سوره ها درقران جاهای سوره ها بترتیب.باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *