آخرین اخبار

امرالله ایشلر از تمامی جهان خواست تا مردم فلسطین را تنها نگذارند

 معاون نخست وزیر ترکیه : ترکیه برای پشتیبانی از بیت المقدس پشگامی خواهد کرد معاون نخست وزیر ترکیه : ترکیه برای پشتیبانی از بیت المقدس پشگامی خواهد کرد امرالله ایشلر معاون نخست وزیر ترکیه ، جهان را دعوت کرد تا فلسطین را تنها نگذارند. امرالله ایشلر دیروز در اجلاس بین المللی بیت المقدس که در […]

اشتراک گذاری
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
573 بازدید
کد مطلب : 2310

 معاون نخست وزیر ترکیه : ترکیه برای پشتیبانی از بیت المقدس پشگامی خواهد کرد

معاون نخست وزیر ترکیه : ترکیه برای پشتیبانی از بیت المقدس پشگامی خواهد کرد
امرالله ایشلر معاون نخست وزیر ترکیه ، جهان را دعوت کرد تا فلسطین را تنها نگذارند.
امرالله ایشلر دیروز در اجلاس بین المللی بیت المقدس که در چارچوب سال همیاری و همبستگی بین المللی با مردم فلسطین در سال ۲۰۱۴ و با میزبانی ترکیه ترتیب یافت؛ شرکت نمود.
ایشلر در این اجلاس اعلام داشت مسئله فلسطین در اصل مبارزه پایان بخشی به اشغال فلسطین و یاری به برادران فلسطینی مان در دستیابی به حقوق و آزادی های اساسی آنان که سالهاست پایمال شده ، می باشد.
ایشلر ضمن اشاره به اینکه ترکیه برای پشتیبانی از بیت المقدس پشگامی خواهد کرد از تمامی جهان خواست تا از این مبارزه بحق مردم فلسطین حمایت کنند.
امر الله ایشلر به سخنان خود چنین ادامه داد : تمامی مردم جهان از هر فرهنگ و دینی چه مسلمان و چه مسیحی باید بیت المقدس این موجودیت مشترک بشریت را جزئی از خود دانسته و آن را به حال خود رها نکنند. ترکیه از هر نوع صلاحیتی که سازمان ملل متحد و یا سازمان همکاری های اسلامی در این راستا در مورد بیت المقدس بر عهده بگیرد، حمایت خواهد کرد و حتی در صورت لزوم نقش پیشگام ایفا خواهد کرد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *