آخرین اخبار

بازدید جمعی از اساتید و طلاب دارالعلوم زاهدان از مراکز پژوهشی قم

  جمعی از اساتید و طلاب بخش تخصص و آموزش عالی دارالعلوم زاهدان از مراکز پژوهشی استان قم بازدید کردند. به‌گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از سنی دیلی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «سنی آن‌لاین»، این گروه از اساتید و طلاب دارالعلوم زاهدان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت از برخی مراکز […]

اشتراک گذاری
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
712 بازدید
کد مطلب : 3707

 

جمعی از اساتید و طلاب بخش تخصص و آموزش عالی دارالعلوم زاهدان از مراکز پژوهشی استان قم بازدید کردند.

به‌گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از سنی دیلی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «سنی آن‌لاین»، این گروه از اساتید و طلاب دارالعلوم زاهدان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت از برخی مراکز آموزشی و پژوهشی استان قم بازدید کردند.
اساتید و طلاب اعزامی در قم از “پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی” وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مؤسسه هنر اسلامی قم، دانشگاه ادیان و مذاهب، پژوهشگاه تقریب بین مذاهب اسلامی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بازدید کردند.
استاد “ادهم سپاهی”، سرپرست این هیئت در گفت‌وگو با «سنی آن‌لاین» هدف از این بازدیدها را آشنایی با شیوه‌های تحقیق و پژوهش در مراکز پژوهشی قم عنوان کرد و اظهار داشت: هدف ما از این سفر دیدار و ملاقات با بزرگان شیعه در قم و در واقع گامی در راستای شناخت بیشتر یکدیگر و کم کردن فاصله‌ها بین شیعه وسنی است.
مسئول مرکز مطالعات و تحقیقات دارالعلوم زاهدان و استاد تخصص فی‌الأدب‌العربی ادامه داد: ما علاقه‌مندیم با شیوه‌های کاربردی این مراکز در آموزش و پژوهش بیشتر آشنا شویم و گامی در جهت تبادل علمی برداریم.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *