آخرین اخبار

تبلیغات اتوبوسی ضد مسلمانان در آمریکا و افزایش نگرانی های اجتماعی

تبلیغات ضد اسلامی آن هم از نوع اتوبوسیِ آن در پایتخت آمریکا، دوباره نگرانی ها را از شدت یافتن تبلیغات ضد اسلامی و اسلام هراسانه در این کشور افزایش داده است. به گزارش خبرگزاری الجزیره، این تبلیغات ضد اسلامی که روی بدنه ۲۰ اتوبوس شهری در واشینگتن دی سی به عنوان پایتخت سیاسی ایالات متحده […]

اشتراک گذاری
۰۱ خرداد ۱۳۹۳
547 بازدید
کد مطلب : 2342

تبلیغات ضد اسلامی آن هم از نوع اتوبوسیِ آن در پایتخت آمریکا، دوباره نگرانی ها را از شدت یافتن تبلیغات ضد اسلامی و اسلام هراسانه در این کشور افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، این تبلیغات ضد اسلامی که روی بدنه ۲۰ اتوبوس شهری در واشینگتن دی سی به عنوان پایتخت سیاسی ایالات متحده آمریکا نقش بسته در واقع زنگ خطری برای احیای دوباره تفکر اسلام هراسی به شمار می رود. در این تبلیغات که هیتلر دیکتاتور سابق آلمان را در کنار مفتی اعظم و البته سابق بیت المقدس نشان می دهد با عباراتی نیز همراه است. روی بدنه این اتوبوس ها نوشته است نفرت اسلام و مسلمانان نسبت به یهودیان در قرآن نیز آمده است.

در ادامه، این تبلیغات از مخاطبان خود خواسته است نسبت به کمک های دولت آمریکا به کشورهای اسلامی اعتراض کنند. این تبلیغات نشانه مشکوکی از روان شدن مجدد سیل تقابل با اسلام و مسلمانان در آمریکا تفسیر شده و اعتراضات گسترده ای را نیز سبب شده است.

این تبلیغات که توسط بنیاد دفاع از آزادی های آمریکایی یا AFDI انجام شده است حاج امین الحسینی مفتی سابق بیت المقدس را در دیدار با آدولف هیتلر و درسال ۱۹۴۱ نشان می دهد. این تبلیغات قرار است تا اواخر ژوئن میهمان اتوبوس های مردم واشینگتن باشند.

منبع: خبرگزاری الجزیره

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *