آخرین اخبار

تشکر مولانا از تمام کسانی که در مصیبت غم‌انگیز اخیر اعلام همدردی نموده‌اند

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید دامت برکاتهم: شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید طی پیامی، مراتب تقدیر و تشکر خویش را از تمام کسانی که به هر نحوی در واقعه دلخراش رحلت مولانا احمد- رحمه الله- ابراز همدردی نموده‌اند، ‌اعلام کردند. متن این پیام بدین شرح […]

اشتراک گذاری
۰۳ فروردین ۱۳۹۳
544 بازدید
کد مطلب : 1909

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید دامت برکاتهم: شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید طی پیامی، مراتب تقدیر و تشکر خویش را از تمام کسانی که به هر نحوی در واقعه دلخراش رحلت مولانا احمد- رحمه الله- ابراز همدردی نموده‌اند، ‌اعلام کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خویش را از تمام کسانی که در مراسم تشییع جنازه مولانا احمد- رحمه‌الله- حضور یافته یا پس از مراسم برای عرض تسلیت تشریف آورده‌اند، اعلام می‌دارم.
همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود و سایر بازماندگان آن مرحوم را از علما، رؤسای مدارس و مراکز علمی، شخصیت‌های علمی و ‌رجال سیاسی کشور و نیز شخصیت‌ها و مراکز علمی جهان اسلام،‌ که از طریق تماس تلفنی یا با ارسال پیام‌های تسلیت ابراز همدردی نموده‌اند، اعلام داشته، و سلامتی و توفیق مزید تمامی سروران را از بارگاه ایزدی مسئلت می‌نمایم. جزاکم الله أحسن الجزاء.

البته ذکر نام شخصیت‌ها و افراد و جواب دادن به پیام‌های تسلیت، خارج از توان است، که از این بابت از تمامی عزیزان پوزش می‌طلبم.

(مولانا) ‌عبدالحمید
امام جمعه اهل‌سنت زاهدان
مدیریت دارالعلوم زاهدان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *