آخرین اخبار

تظاهرات نمازگزاران مسجد الاقصی به نشانه محکومیت انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز در “شارلی ابدو”

هزاران نفر از نمازگزاران فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی جمعه پس از اقامه نماز در این مسجد در راهپیمایی محکومیت انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) راهپیمایی کردند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، شرکت کنندگان در این راهپیمایی توهین به […]

اشتراک گذاری
۲۹ دی ۱۳۹۳
623 بازدید
کد مطلب : 3348

هزاران نفر از نمازگزاران فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی جمعه پس از اقامه نماز در این مسجد در راهپیمایی محکومیت انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) راهپیمایی کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، شرکت کنندگان در این راهپیمایی توهین به حضرت محمد (ص) را خط قرمز مسلمانان دانستند که می تواند باعث شعله ور شدن آتش درگیری ها و خشونت ها شود.

آنها ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از پیامبر گرامی اسلام، پرچم های سبز و سیاه رنگ را به اهتزاز درآوردند و در مقابل پرچم های رژیم صهیونیستی و فرانسه را به آتش کشیدند.

تظاهر کنندگان همچنین علیه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به منظور همبستگی با مقامات فرانسه پس از کشته شدن ۱۷ شهروند فرانسوی در حملات به دفتر هفته نامه “شارلی ابدو” و یک فروشگاه بزرگ یهودی در راهپیمایی پاریس شرکت کرده بود، شعار سر دادند.

این مشارکت عباس در راهپیمایی ضد تروریسم موجی از انتقادات شدید فلسطینیان در پایگاه های ارتباط جمعی را هم به دنبال داشت و آنها اعلام کرده بودند که عباس بهتر بود به جای سفر به پاریس و شرکت در راهپیمایی ضد تروریسم در این شهر به بهانه کشته شدن ۱۷ یهودی، به نوار غزه سفر می کرد و در جریان مشکلات ساکنان این منطقه در مرحله پس از جنگ غزه قرار می گرفت.

گفتنی است که هفته نامه فرانسوی “شارلی ابدو” پس از حادثه حمله به دفتر آن در پاریس که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر و زخمی شدن ۱۱ تن دیگر شد، اواخر هفته گذشته اقدام به انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) کرد که این مساله خشم جهان اسلام را بر انگیخت.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *