آخرین اخبار

تظاهرات گروه‌ های ضداسلامی در پاریس

حامیان گروه‌های اسلام‌ستیز و نژادپرست، دیروز، هجدهم اسفندماه، در اعتراض به آنچه «اسلامی‌سازی فرانسه» می‌خوانند، در پاریس تظاهرات کردند. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان  به نقل از ایکنا، صدها نفر از حامیان گروه‌های اسلام‌ستیز از جمله «ریپوست لائیک»، «مقاومت جمهوری» و «گروه هویت‌گرایان دیروز» دیروز، ۱۸ اسفند، در پاریس با برگزاری تظاهراتی، تصویب قوانینی برای […]

اشتراک گذاری
۲۰ اسفند ۱۳۹۲
442 بازدید
کد مطلب : 1747

حامیان گروه‌های اسلام‌ستیز و نژادپرست، دیروز، هجدهم اسفندماه، در اعتراض به آنچه «اسلامی‌سازی فرانسه» می‌خوانند، در پاریس تظاهرات کردند.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان  به نقل از ایکنا، صدها نفر از حامیان گروه‌های اسلام‌ستیز از جمله «ریپوست لائیک»، «مقاومت جمهوری» و «گروه هویت‌گرایان دیروز» دیروز، ۱۸ اسفند، در پاریس با برگزاری تظاهراتی، تصویب قوانینی برای جلوگیری از ورود مهاجران مسلمان به فرانسه را خواستار شدند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع که به گفته پلیس حدود ۴۵۰ نفر بودند، با سر دادن شعارهایی علیه مسلمانان، بر ضرورت برگزاری همه‌پرسی برای نظرخواهی از شهروندان فرانسوی درباره محدود کردن تعداد مهاجران تاکید کردند.

«پی‌یر کاسن»، رئیس گروه ضداسلامی «ریپوست لائیک»، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی فرانسه ضمن ابراز نگرانی از افرایش تعداد مسلمانان در این کشور اروپایی، عنوان کرد: مردم فرانسه دچار مشکلات فراوانی هستند ولی دولت گویی به این مسائل بی‌توجه است و هیچ احساس مسئولیتی در قبال شهروندان نمی‌کند.

همچنین «کریستین تازن»، رئیس گروه «مقاومت جمهوری» نیز طی سخنانی ضمن متهم کردن مسلمانان به ایجاد مشکل برای فرانسه، قوانین اسلامی را مغایر با اصول دموکراسی خواند و ممنوعیت ورود مسلمانان به فرانسه را خواستار شد.

تظاهرات‌کنندگان پارچه‌نوشت‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها عبارت «اسلام نمی‌خواهیم!» نوشته شده بود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *