آخرین اخبار

دستور تخریب ۴۰ خانه فلسطینی در «بیت المقدس» صادر شد

مسئولان شهرداری رژیم صهیوینستی دستور تخریب و تخلیه خانه های ۴۰ خانواده فلسطینی در منطقه «جبل بابا» در «عیزریه» را صادر کرد. به گزارش خبرگزاری ها ، مسئولان شهرداری رژیم صهیوینستی دستور تخریب و تخلیه خانه های ۴۰ خانواده فلسطینی در منطقه «جبل بابا» در «عیزریه» را صادر کرد. این منطقه در شرق بیت المقدس […]

اشتراک گذاری
۰۶ اسفند ۱۳۹۲
535 بازدید
کد مطلب : 1421

مسئولان شهرداری رژیم صهیوینستی دستور تخریب و تخلیه خانه های ۴۰ خانواده فلسطینی در منطقه «جبل بابا» در «عیزریه» را صادر کرد. به گزارش خبرگزاری ها ، مسئولان شهرداری رژیم صهیوینستی دستور تخریب و تخلیه خانه های ۴۰ خانواده فلسطینی در منطقه «جبل بابا» در «عیزریه» را صادر کرد.
این منطقه در شرق بیت المقدس قرار دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی به خانواده های این منطقه تا دوم مارس فرصت داده تا خانه های خود را تخلیه کنند.
به گفته سخنگوی کمیته مقاومت فلسطین،حدود ۳۵۰ نفر در در ۲۲ خانه های موقت و ده ها نفر نیز در چادرهای این منطقه زندگی می کنند.
به گفته یکی از ساکنان عیزریه،از سال ۱۹۴۸ یعنی زمان تاسیس رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطین ها از روستاهایشان بیرون رانده شدند و در این منطقه سکنی گزیدند.
رژیم صهیونیستی در حال حاضر به دنبال تخلیه افراد قبلیه ای بادیه نشین منطقه جبل بابا از خانه هایشان است تا راه را برای ایجاد دیوار حائلی که شهرهای ابودیس ، ساحره و شرق بیت المقدس را از یکدیگر جدا می کند،هموار سازد.
قوانین بین المللی،بیت المقدس و کرانه باختری را مناطق اشغال شده از سوی رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷می داند و ساخت هرگونه واحد یهودی نشین در این مناطق را غیرقانونی اعلام کرده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *