آخرین اخبار

روند استفاده از نیروهای اهل سنت در پست‌های اجرایی هرمزگان ادامه می‌یابد

روند استفاده از نیروهای اهل سنت در پست‌های اجرایی هرمزگان ادامه می‌یابد مشاور عالی استاندار هرمزگان:روند استفاده از نیروهای اهل سنت در پست‌های اجرایی هرمزگان ادامه می‌یابد حقیری‌زاده گفت: ملاک دولت و استاندار هرمزگان در انتخاب مسئولان شایسته سالاری است و در این بین طلسم استفاده از نیروهای شایسته اهل سنت در پست‌های مهم اجرایی […]

اشتراک گذاری
۲۱ اسفند ۱۳۹۲
396 بازدید
کد مطلب : 1763

روند استفاده از نیروهای اهل سنت در پست‌های اجرایی هرمزگان ادامه می‌یابد

مشاور عالی استاندار هرمزگان:روند استفاده از نیروهای اهل سنت در پست‌های اجرایی هرمزگان ادامه می‌یابد
حقیری‌زاده گفت: ملاک دولت و استاندار هرمزگان در انتخاب مسئولان شایسته سالاری است و در این بین طلسم استفاده از نیروهای شایسته اهل سنت در پست‌های مهم اجرایی استان شکسته شد.
حقیری‌زاده صبح امروز در جمع مردم اهل سنت شهر رویدر اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم حل کردن مشکلات اقتصادی کشور و سامان بخشیدن به وضعیت معیشتی مردم است و این دولت در شرایطی کشور را در دست گرفت که تحریم‌های کمرشکن، اقتصاد کشور را به رکود کشانده و تورم بیش از ۴۰ درصدی بر کشور حاکم بود و اجرای نادرست و غیر اصولی طرح هدفمندی یارانه‌ها بر مشکلات کشور افزوده بود.
وی افزود: اما پافشاری دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با اتکا بر پشتوانه عظیم مردمی موجب شد تا دنیای غرب حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت بشناسد و بساری از تحریم‌ها شکسته شده و تلاش تیم اقتصادی دولت باعث شد نرخ تورم نیز کاهش یابد.
حقیری‌زاده ادامه داد: تمامی اقوام و مذاهب برای توسعه کشور فرصت‌های خوبی هستند و چنانچه از این توانمندی و ظرفیت بخوبی استفاده شود توسعه و دگرگونی را شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: ملاک دولت تدبیر و امید و استاندار هرمزگان در انتخاب مسئولان شایسته سالاری است و فرقی بین اقوام، مذاهب و گروه‌ها قائل نیست، لذا از اشخاصی که دارای دانش، عدالت و شجاعت باشند استفاده خواهیم کرد و در این بین طلسم استفاده از نیروهای اهل سنت در‌ پست‌های مهم اجرایی استان شکسته شد و قطعا این روند ادامه خواهد یافت و شتاب بیشتری خواهد گرفت.
حقیری‌زاده تصریح کرد: باید در راستای تقویت روحیه همدلی و وحدت حرکت کرد و زمینه مشارکت همه اقوام و مذاهب در توسعه و پیشرفت کشور و استان فراهم شود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *