آخرین اخبار

عده‌ای نمی‌خواهند در کشور و استان امنیت پایدار برقرار شود

مولانا عثمان، امام جمعه اهل‌سنت خاش با بیان این مطلب که «عده‌ای نمی‌خواهند در کشور و استان امنیت پایدار برقرار شود» از این آنان به عنوان “دست‌های مرموز و دست‌نشانده” و “دشمنان جمهوری اسلامی و استان” یاد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین، مولانا عثمان در بخشی از سخنان خود در مراسم نماز جمعه […]

اشتراک گذاری
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
617 بازدید
کد مطلب : 2291

مولانا عثمان، امام جمعه اهل‌سنت خاش با بیان این مطلب که «عده‌ای نمی‌خواهند در کشور و استان امنیت پایدار برقرار شود» از این آنان به عنوان “دست‌های مرموز و دست‌نشانده” و “دشمنان جمهوری اسلامی و استان” یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنی آنلاین، مولانا عثمان در بخشی از سخنان خود در مراسم نماز جمعه اهل‌سنت خاش (۱۹ اردیبهشت ۹۳) بر لزوم ایجاد امنیت در منطقه و استان تاکید کرده و گفته است: ما از دولت تدبیر و امید، استاندار، مقامات سیاسی، امنیتی و قضایی می‌خواهیم که جلوی قتل‌های مرموز را بگیرند. عده‌ای هستند که می‌خواهند استان را بدنام کرده و به مرکز کشور بد معرفی کنند. بسیاری از دشمنان و کسانی که از ناامنی منطقه بهره گرفته و استفاده مادی برده‌اند، نمی‌خواهند امنیت پایداری در کشور، به‌خصوص در استان برقرار شود، زیرا اگر امنیت برقرار شود، هزینه‌های میلیاردی که برای توسعه اقتصادی و عمرانی استان باید در نظر گرفته شود، صرف امور امنیتی نمی‌شود، همان‌طور که تا الان میلیاردها پول صرف امور امنیتی شده و به جیب عده‌ای خاص، که سعی در ناامن جلوه دادن استان دارند، رفته است. پشت پرده دست‌های مرموز و دست‌نشانده‌ای وجود دارد که با جمهوری اسلامی  و استان دشمنی دارند. لذا مسائل باید پیگیری شوند و دست‌های جنایتکارانه اینها رو شود تا در دنیا و آخرت رسوا شوند.
مدیر مدرسه دینی مدینه‌العلوم خاش تاکید کرد: تمام حرکات تروریستی هم از جانب گروه‌های داخلی و هم خارجی محکوم است و مردم منطقه آن را محکوم و مردود می‌دانند. لذا مردم با تمام توان در کنار دولت باشند و برای رشد همه‌جانبه کشور و منطقه و رشد علمی شهر خود تلاش کنند. دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به کار گرفته است اما نیاز است که مردم با دولت همراهی و همکاری کنند.

مولانا عثمان همچنین خواستار ریشه‌کن شدن جنگ‌های قومی و طائفه‌ای در منطقه شده و خطاب به مردم استان گفت: مردم استان وظیفه دارند جنگ‌های قومی و طایفه‌ای را ریشه‌کن کنند تا دشمنان بهره‌برداری غلط نکنند. مردم در درجه اول باید از بین علما، ریش‌سفیدان و معتمدین گروهی تشکیل دهند و برای ریشه‌کن کردن اختلافات فامیلی کمر همت را ببندند و صلح و سازش بیاورند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *