آخرین اخبار

مسابقات کشوری قرآن اهل سنت در رشته های حفظ ، قرائت و ترتیل در سیریک برگزار شد

سعیدالله مبارکی در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه انسان ها با قرآن هرگز به بی راهه و بی تقوایی نخواهند رفت اظهار داشت: قرآن منبع نور و هدایت برای همه بشریت بویژه مسلمانان می باشد نوری که انسان را به سوی الهی و سعادت دنیا و آخرت رهنمون می سازد. وی افزود: […]

اشتراک گذاری
۱۴ فروردین ۱۳۹۴
571 بازدید
کد مطلب : 3604

سعیدالله مبارکی در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه انسان ها با قرآن هرگز به بی راهه و بی تقوایی نخواهند رفت اظهار داشت: قرآن منبع نور و هدایت برای همه بشریت بویژه مسلمانان می باشد نوری که انسان را به سوی الهی و سعادت دنیا و آخرت رهنمون می سازد.

وی افزود: قرآن تنها کتابی است که مونس ، همراه ، همدم،پند و اندرز ، شفای بیماران و دردها ، صفای قلب ها ، جلای تیرگی و زنگ ها و بهترین و ارزشمند ترین هدیه و نعمت الهی برای سرافرازی و سربلندی انسان ها و راهنمای بشریت می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک ابراز داشت: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن رده های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان اهل سنت به میزبانی شهر بندر سیریک برگزار شد.

 مبارکی  تصریح نمود: این مسابقات در رشته های حفظ  ۱۵ جزء و کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل با  حضور ۲۰۰ شر کت کننده از ۹ استان کشور به مدت دو روز در محل مسجد جامع فکری شهر بندر سیریک برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزهی نفیس به همراه لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید اهداء شد.

فرماندار سیریک یادآور شد: در این مسابقات استان های سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و هرمزگان با کسب بیشترین عنوان  به ترتیب رتبه های اول تا سوم مسابقات  کسب کردند.

مبارکی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات استان های هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ، گلستان ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی، کردستان و فارس  حضور داشتند.

فرماندار سیریک در پایان عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره مسابقات  ضمن آشنایی با مناطق مختلف شهرستان از مکان ها و جاهای دیدنی و تفریحی شهرستان سیریک بازدید و دیدن کردند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *