آخرین اخبار

نمایش هنر معماری مساجد جهان اسلام در امارات

تابلوهایی با موضوع هنر معماری مساجد مشهور جهان اسلام در قالب نمایشگاهی در دانشگاه «شارجه» امارات به نمایش گذاشته شده است. مایشگاه «هنر معماری اسلامی و تزئینات آن» در(۱۵ بهمن) با همکاری گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه «شارجه» امارات در این دانشگاه آغاز شد. صلاح طاهر الحاج، معاون امور اجتماعی […]

اشتراک گذاری
۱۸ بهمن ۱۳۹۲
588 بازدید
کد مطلب : 981

تابلوهایی با موضوع هنر معماری مساجد مشهور جهان اسلام در قالب نمایشگاهی در دانشگاه «شارجه» امارات به نمایش گذاشته شده است.
مایشگاه «هنر معماری اسلامی و تزئینات آن» در(۱۵ بهمن) با همکاری گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه «شارجه» امارات در این دانشگاه آغاز شد.
صلاح طاهر الحاج، معاون امور اجتماعی دانشگاه شارجه این نمایشگاه را افتتاح کرد و در مراسم افتتاحیه گروهی از مسئولان دانشگاه حضور داشتند.
این نمایشگاه در راستای شانزدهمین جشنواره هنرهای اسلامی شارجه برگزار شده است و در آن ۶۵ تابلو که هنر معماری اسلامی را به تصویر کشیده، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در این تابلوها، هنر معماری اسلامی مساجد بزرگ شارجه و تعدادی از مساجد مشهور جهان اسلام به نمایش گذاشته شده و آثار عرضه‌شده بیانگر نوآوری‌های به کار رفته در نوع معماری و تزئینات اسلامی در این مساجد است.
در بخشی از این نمایشگاه نیز آثاری از علیاء عبدالله اجتبی، از دانشجویان اماراتی به نمایش درآمده که در آن تصاویری از موزه خوشنویسی شارجه به نمایش گذاشته شده است.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *