آخرین اخبار

اروپائیان، شرکتهای اسرائیلی را تحریم می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن به نقل از ورد بولتن در پی تحریم برخی از شرکتهای اسرائیلی از سوی اروپائیان، اسرائیل در حال حاضر نگران گسترش دامنه‌ی تحریم‌ها در اروپا و کشورهای اسکاندیناوی است. بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح، به نقل از بولتن نیوز، شرکتهای اروپایی بعد از دریافت گزارش قطع ارتباط […]

اشتراک گذاری
۰۲ بهمن ۱۳۹۲
571 بازدید
کد مطلب : 615

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه دارالقرآن به نقل از ورد بولتن در پی تحریم برخی از شرکتهای اسرائیلی از سوی اروپائیان، اسرائیل در حال حاضر نگران گسترش دامنه‌ی تحریم‌ها در اروپا و کشورهای اسکاندیناوی است.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح، به نقل از بولتن نیوز، شرکتهای اروپایی بعد از دریافت گزارش قطع ارتباط صندوقهای بازنشستگی هلندی ABP و PGGM با بانک‌های اسرائیلی، بایکوت شرکتهای اسرائیلی را افزایش دادند.

بر اساس گزارش مرکز خبری فایننشل تایم، مدیریت سرمایه‌گذاری نوردا، و مدیریت دارایی دی. ان. بی، به همراه صندوق بازنشستگی نروژی KLP، در رابطه با ارتباط خود با دولت صهیونیستی، تجدید نظر کرده‌اند.

در اعتراض به افزایش شهرک سازی و اسکان غیر قانونی یهودیان در سرزمینهای اشغالی کرانه‌ی باختری از سوی رژیم صهیونیستی، دو هفته قبل، صندوق بازنشستگی PGGM، تصمیم گرفت سرمایه‌ی خود را از پنج بانک عمده‌ی اسرائیلی خارج کند.

یک اتحادیه‌ی آکادمیک آمریکایی نیز، اقدام به تحریم مؤسسات آموزشی اسرائیل در اواخر سال ۲۰۱۳ نموده بود. اسرائیل نگران است که این تحریم‌ها که در انگلستان شروع شده است، در سراسر اروپا و کشورهای اسکاندیناوی نیز گسترش یابد.

اسکان غیر قانونی یهودیان در کرانه‌ی باختری، پیش از این نیز سبب کاهش قابل‌ توجه درآمد اسرائیل از صادرات سال ۲۰۱۳ شده بود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *