آخرین اخبار

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بر حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بر حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: به عموم مردم توصیه می کنم با شرکت در این راهپیمایی به وظیفه اسلامی و ملی خود عمل کنند. به گزارش ایرنا، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در خطبه […]

اشتراک گذاری
۲۲ بهمن ۱۳۹۲
590 بازدید
کد مطلب : 1091

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان بر حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: به عموم مردم توصیه می کنم با شرکت در این راهپیمایی به وظیفه اسلامی و ملی خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان

با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: موفقیت نظام و دین در گرو همین مشارکتها و حضور در صحنه عموم مردم است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان نخستین بیداری اسلامی و خیزش ملت بزرگ ایران به رهبری رهبر فقید انقلاب با وحدت و انسجام مردم به پیروزی رسید و ضامن بقای آن نیز وحدت و همبستگی امت است.

وی ادامه داد: ملت ایران اعم از علما، دانشگاهیان و تمامی اقشار جامعه اعم از مسلمان و غیر مسلمان که از ظلم و ستم حکومت ستم شاهی به تنگ آمده بودند به سیادت رهبر فقید انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیامی که بالاترین خیزش در عصر حاضر بود بر حکومت دست نشانده پیروز و بر سرنوشت خود دخیل شدند.

وی بیان کرد: این انقلاب با وحدت و انسجام ملت به پیروزی رسید و باید با وحدت و همبستگی مردم نیز تداوم پیدا کند و عموم ملت وظیفه دارند از این انقلاب خود حفاظت کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان بالاترین تهدید برای نظام جمهوری اسلامی را تفرقه و اختلاف دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور در صحنه و اتحاد و همبستگی در طول ۳۵ سال گذشته در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت کرده اند.

وی گفت: حرکت در مسیر اعتدال خواست ملت از دولت و قوای سه گانه است زیرا افراط و تفریط خطر بزرگی برای نظام و کشور اسلامی محسوب می شود و باید از آن پرهیز کرد.

مولوی اسماعیل زهی با تاکید بر مبارزه با فساد اداری و رشوه خواری تصریح کرد: افرادی که دستشان به فساد آلوده بوده و به بیت المال ضربه زده اند در هر لباس و قدرتی که هستند باید تحت تعقیب دستگاههای قانونی قرار گیرند.

وی با تاکید بر پرهیز از درگیریهای جناحی در کشور ادامه داد: احزاب و جناح ها و رقابتهای سیاسی در کشور فرصت هستند و باید از این فرصتها به خوبی استفاده شود و رقابتها نیز سالم باشد.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان بیان کرد: باید قدرت تحمل خود را بالا ببریم و یکدیگر را تحمل کنیم در آن صورت ملتی سربلند و سرافراز با آینده ای درخشان خواهیم بود.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *