آخرین اخبار

برنامه کشورهای اروپایی برای مبارزه با اسلام در سال ۲۰۱۴

  کشورهایی چون فرانسه، بلژیک و سوئیس در سال ۲۰۱۴ مقابله با رشد مسلمانان و پذیرش مهاجران از کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار داده اند. به گزارش خبرگزاری ها، اعمال اسلام هراسی در فرانسه در سال ۲۰۱۳ با رشد ۱۱٫۳ درصد روبرو بوده است، سازمان ملی نظارت اسلام هراسی این کشور با بیان […]

اشتراک گذاری
۱۱ بهمن ۱۳۹۲
506 بازدید
کد مطلب : 843

 

کشورهایی چون فرانسه، بلژیک و سوئیس در سال ۲۰۱۴ مقابله با رشد مسلمانان و پذیرش مهاجران از کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار داده اند.
به گزارش خبرگزاری ها، اعمال اسلام هراسی در فرانسه در سال ۲۰۱۳ با رشد ۱۱٫۳ درصد روبرو بوده است، سازمان ملی نظارت اسلام هراسی این کشور با بیان این مطلب هشدار داد که این آمار پائین تر از میزان واقعی آن است چرا که بسیاری اعمال اسلام هراسی به مسندهای مربوطه گزارش نمی شوند.
عبدالله ذکری، رئیس سازمان نظارت بر اسلام هراسی اظهار داشت: بسیاری از افرادی که مورد اعمال اسلام هراسی قرار می گیرند از ترس ادامه این تعرض ها طرح شکایت نمی کنند و همین امر باعث نگرانی و ازدست رفتن آمار دقیق اس.
ثبت ۴۶۹ نوع عمل ضد اسلامی نشان می دهد که در سال ۲۰۱۳ اعمال اسلام هراسی نسبت به سال ۲۰۱۱ رشد ۵۷ درصدی داشته است.
براساس این گزارش، مقابله با ساخت مناره در سوئیس و بلژیک یکی از بزرگترین دغدغه های مسلمانان در سال ۲۰۱۴ است.
جالب است بدانیم، تلاش های دولت های کشورهای اروپایی فرانسه زبان برای مقابله با رشد مسلمانان و عدم پذیرش مهاجر از کشور های اسلامی خطر عمده ای است که دنیای اسلام را در سال ۲۰۱۴ تهدید می کند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *