آخرین اخبار

تاکنون ۷۰۰۰ نفر به دست نیروهای امنیتی کشته شده‌اند

محمد غریب، قاضی مصری، دستگاه فضایی مصر را به خاطر عدم انجام تحقیقات رسمی در خصوص کشته شدن ۷۰۰۰ شهروند غیر نظامی مصری به دست نیروهای تحت امر کودتاگران، مورد سرزنش قرار داد. بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح، به نقل از مرکز خبری بولتن نیوز، محمد غریب، قاضی ارشد مصری، نیروهای امنیتی مصر را […]

اشتراک گذاری
۰۲ بهمن ۱۳۹۲
519 بازدید
کد مطلب : 618

محمد غریب، قاضی مصری، دستگاه فضایی مصر را به خاطر عدم انجام تحقیقات رسمی در خصوص کشته شدن ۷۰۰۰ شهروند غیر نظامی مصری به دست نیروهای تحت امر کودتاگران، مورد سرزنش قرار داد.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح، به نقل از مرکز خبری بولتن نیوز، محمد غریب، قاضی ارشد مصری، نیروهای امنیتی مصر را به کشتن بیش از ۷۰۰۰ شهروند بی‌دفاع مصر از زمان بروز کودتا تاکنون، متهم کرد.

غریب، که از اعضای تیم دفاع از مرسی نیز می‌باشد، در خلال برنامه‌ا‌ی به نام «حدیث الثوره» در شبکه‌ی الجزیره، دستگاه قضایی مصر را به پیروی از تعصب در هنگام برخورد با طرفداران مرسی متهم کرد وگفت: آن‌ها علاوه بر اغماض از حقوق ضایع شده‌ی ۷۰۰۰ قربانی بی‌گناه، در مدارس و دانشگاههای کشور، به تعقیب دانشجویان و دانش آموزانی می‌پردازند که نماد رابعه را بر روی کیف و جامدادی‌های خود درج کرده‌اند.

محمد مرسی، از سوم جولای، زمان بروز کودتا علیه دولت قانونی او، در بازداشت به سربرده و چهار دوره از دادگاه را پشت سر گذاشته است. طرفدراران او می‌گویند که اتهامات وارده بر مرسی، دارای انگیزه‌ی سیاسی می‌باشد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *