آخرین اخبار

جماعت اسلامی هند: سکوت و بی تفاوتی دولت مرکزی در قبال کشتار مسلمانان، قابل تحمل نیست

جماعت اسلامی هند کشتار وحشیانه ۲۷ تن از مسلمان از جمله زنان و کودکان توسط افراطیون در شمال شرق این کشور را محکوم کرد. به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان :به نقل از ایرنا، جماعت اسلامی هند در بیانیه ای که روز دوشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت کشتار غیرنظامیان را که در ایالت آسام […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
457 بازدید
کد مطلب : 2251

جماعت اسلامی هند کشتار وحشیانه ۲۷ تن از مسلمان از جمله زنان و کودکان توسط افراطیون در شمال شرق این کشور را محکوم کرد.

به گزارش مدرسه دارالقرآن سراوان :به نقل از ایرنا، جماعت اسلامی هند در بیانیه ای که روز دوشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت کشتار غیرنظامیان را که در ایالت آسام رخ داده و باعث ناآرامی هایی شده ، نتیجه بی توجهی دولت های مرکزی و ایالتی دانسته است.

دراین بیانیه از دولت مرکزی هند خواسته شده که غرامت مناسبی به خانواده قربانیان برای بازسازی خانه های تخریب شده پرداخت کند.

این گروه همچنین خواستار اقدام قانونی علیه مجرمان شده و آورده است: باعث تاسف است که چندی پیش هم ۵۰۰ هزار نفر در ایالت آسام بی خانمان شدند، بسیاری جانشان را از دست دادند و خانه ها و اموالشان ویران شد اما هنوز همه قربانیان سکنی داده نشده اند.

جماعت اسلامی هند سکوت و بی تفاوتی دولت مرکزی هند را قابل تحمل ندانسته و تاکید کرده که این رویه باعث بروز خونریزی دیگری خواهد شد.

افراطیون مسلح وابسته به گروه موسوم به جبهه دمکراتیک خلق بودولند جمعه گذشته به چند خانه روستایی در ایالت آسام وارد شدند و به روی اعضای آن آتش گشودند.

جبهه دمکراتیک خلق بودولند گروه جدایی طلبی است که تجزیه اقلیت بودو از ایالت آسام هند را دنبال می کند و با طرح این ادعا که مسلمانان بنگلادشی بطور غیرقانونی دراین منطقه زندگی می کنند هراز گاه آنان را به خاک خون می کشد.

هند دومین جمعیت بزرگ مسلمانان دنیا را دارد. براساس آمارهای رسمی ۱۳درصد و غیررسمی حدود ۲۰ درصد از جمعیت بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفری هند را مسلمانان تشکیل می دهند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *